Gå til innhold

Symptomer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

På mandag er jeg 5 uker på vei... har egentlig ikke hatt noe særlig symptomer annet enn ømme pupper og veldig trøtt...i dag når jeg våknet så ikke puppene ømme lengere ....blir så redd at det skal gå galt når symptomene plutselig forsvinner slik...noen andre som har opplevd dette og det alikevel har gått bra??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er veldig forskjellig når man får symptomer. Hittil føler jeg meg ikke særlig gravid. Litt ekstra trøtt og frysete. Men ikke ømme pupper.

Tror ikke du har grunn til bekymring. Symtomene kommer og går litt, er min erfaring. Kvalmen har pleid å komme i uke seks hos meg, så jeg skal nyte en uke til uten kvalme. :) Nå er jeg 4+5 bare:)

Kos deg videre med baby i magen, og prøv å ikke tenke på alt som kan gå galt. For de aller fleste går det bra. :)

Skrevet

Tusen takk for raskt svar:)

det var trøstende:) det som gjør at jeg blir bekymret er at jeg har hatt ma tidligere...og er veldig redd det skal skje igjen...får heldigvis tidlig ul hver uke frem til uke 12 ,men skal ikke dit før slutten av neste uke...

så har jeg hatt ømme pupper frem til i dag,var det som var så merkelig....

ser foresten ut som vi er like langt på vei=)

Skrevet

du, ingen grunn til bekymring, det der svinger hele tida dessuten har du sikkert flere symptomer enn du er klar over.

feks;

trøtt

drømmer mye rart

tørt hår/ekstra sunt hår

mister hår/røyter mye

"lodden" på magen, ekstra hårvekst på leggene etc (evnt motsatt, treg hårvekst på bena og under armene..)

sulten/ikke appetitt

mensmurringer

luft i magen, stinkepromper

...

dette er noen av de få du kan komme over. det er helt individuelt, men kroppen sier som regel fra på ene eller andre måten at noe skjer! trenger ikke være kvalme eller ømme pupper.

Skrevet

så søte dere er jenter :)

ble litt roligere nå og fikk i tillegg en god latter....stinkepromper ...ja de er der iallefall:)

hvor langt er du vintersol?

Skrevet

:-D stinkepromper er et ganske sikkert tegn!

hard mage/løs avføring er også normalt + + +

jeg er 8+6 i følge menstermin i dag, men i følge forrige ultralyd, så er jeg9+3, men det er jo ikke så mange dagene forskjell.

dette er mitt tredje svangerskap, har ei jente født juni07 fra før, mistet en gutt i november og mistet en tvilling nå i februar. men spira som er igjen ser det foreløpig bra ut for;-)

Skrevet

hehe er det virkelig ett sikkert tegn med stinkepromp??

hahahah

syns bare det er så rart at jeg går fra ømme pupper til ikkeno....??

9+3?? åååååå heldige duuuuu som har kommet så langt:)

trist og høre at du har mistet :( var du gravid med tvillinger nå ,men mistet ene?? visste ikke at det gikk an jeg...krysser fingrene for spiren som er igjen:) skal se du går fulle 9mnd med den=)

Skrevet

flere som har opplevd lignende med disse symptomene??

Skrevet

Jeg er 5 uker på vei på tirsdag :) i dag( 4+4

*Jeg har sviing/ riving ved livmorområdet, og litt mot hø side (eggstokk)

*ellers litt ømme brystvorter.

*vokner tidlig på morgenen .. (kl 7) :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...