Mikkemafian Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Noen som har prøvd noe som faktisk virker?? Jeg kaster opp alt jeg får i meg og litt til... Går snart på veggene her. Noen som har opplevd det samme og så fått hjelp? Har fått resept på phenergan. Noen erfaringer der??
melina, glad mamma Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Hei Jeg har ikke prøvd phenergan, men afipran. Det virket ikke på meg i tablettform. Måtte legges inn og fikk det intravenøst og da hjalp det. MEN noe som har hjulpet er ingefærtabletter. De jeg tar heter Urizal Flex og fåes kjøpt på helsekostbutikker eller på www.mezina.no. De har vært suuuuupre for min del. Etter to uker på sykehus, og en enorm kvalme tok jeg to tabletter morgen, middag og kveld. Nå er jeg moderat kvalm og klarer å spise masse. Du kan jo i alle fall prøve om du har tro på dette ) De virker ikke første dagen, men etter noen dager ga de stor effekt på meg. Lykke til, ikke godt å gå med den kvalmen hele tiden, men trøsten min er at det er gode tegn, og det vil gå over )
Mikkemafian Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2009 Tusen takk for svar.. Gratulerer med 2 små i magen forresten:) Jeg blir litt fortvilet, for det er så vondt å kaste opp... Tror jeg skal prøve ingefær, ja... Så godt å høre m noen som faktisk har blitt bedre. Har prøvd stort sett alle kjerringråd føre, men har ikke funnet noe som virker for meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå