Gå til innhold

skal bli mamma igjenn:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite det for ca 1uke siden .Hva i sjokk i noen dager .

men nu har gleden kommet heldivis :)

blir barn nr 3 :)

Har en på 6 år og en som er 7 månder .Det blir to tette men men så er

man ferdig me det og de har selskap me hverandre .

Noen som har to tette her inne ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse :=)

Skrevet

Vi har to tette, men de er noe år eldre enn dine:) Men det var kjempekjekt det. Nå har vi to tette først og så en attpåklatt. Synes i grunn det var best å få de i den rekkefølgen, men så har jeg nå såklart ikke prøvd den andre varianten:) Koselig med barn, og angrer såklart ikke på en eneste en. Det jeg synes er trist er at vi ikke skal ha flere barn.

Skrevet

Jeg har to tette og en "førpåklatt" som du har, dog litt eldre. Minstemann er knapt 4 uker gammel, så har ikke merket så mye til at de har selskap med hverandre enda. Det er nøyaktig halvannet år mellom de to minste. Storebror har enda ikke vist tendens til sjalusi, men ble litt smågrinete da lillebror skulle låne Ninki Nonken forleden dag..

Jeg var litt redusert på slutten av sv.skapet, så storebror fikk ikke så mye oppmerksomhet fra meg da. Det at han nå får mye mer oppmerksomhet fra oss begge, tror jeg har hatt positiv innvirkning på at det ikke er noen sjalusidramaer.

Gled deg. Du får om ikke annet mye ekstra tid til de to største når du er hjemme på permisjon mot det å jobbe.

Skrevet

Gratulerer:-)

Jeg har tre ganske tette: storesøster på 4,5 år, mellombror på snart 3 år og lillebror på 5 mnd. Jeg merker ikke store forskjellen på 2 og 3 barn så langt. Håper du får et fint svangerskap!

Skrevet

Jeg har 2 med 13 mnd mellom. De er nå 4 og 3 år og etter at minstemor fikk språk har de masse glede av hverandre. Leker på rommene sine sammen uten at vi er der, skravler sammen rundt middagsboret og er gode venne( de kan krangle også...). I bhg sier de at de alltid finner hverandre når de er ute( forkjellig avdeling) og lillemor får henge på storebror og leke med han og hans venner. Dette gleder et mors hjerte!!! men det tok hverfall 2.5 år før de begtnte å få ordentlig glede av hverandre

Skrevet

jeg venter nr2 i august, datteren min er nå 2, men blir tre når minste mann kommer(";)

Skrevet

takk for resposen .Trengte det .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...