Gjest Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 DET sier vel sitt vel?? hehehe Netting genser med mere,så ene blir "Pønki",andre indianerjente.Måtte kjøpe til ho da.Å med en ny parykk ble det knæsj,til slutt. Så tenker jeg overraskelsen blir stor når di åpner sekken på skolen og ser dette her ;o) Det var temmelig hemmelig det hele.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Så kult!!! Indianer og Pønki blir tøft:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Ja hvordan gikk det med Punki og Pokahontas:-)
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Det ble knallsuksess =))) Å pønkparykken hadde vist gitt mye latter ja. Beskjeden fra skolen var "skulle sett den gleden og di smila da di fikk vite om karnevall og bollebaking " =) Å vet dere hva jeg fant i går kveld? JO,di forbaska parykkene jeg leita tulling etter.....Di lå på mitt eget rom!! Knurr
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Nå ble jeg glad!!!! Så gøy for dem:-) Igjen, latter og glede, ren energi det:-) Herlig herlig herlig:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå