Gå til innhold

msb,nå har vi kommet så langt her å ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare fortelle det =))

I går ville lilletrass på do før leggetid.Jeg gjorde som du,å satte han godt innpå.Der satt han å slo ut med armene for ikke å falle ned.

Å han både bommelomma og mere til =))))

Vet ikke hvem som ble mest forskrekka av oss.Men gosj hvor stolt man blir av en slik ting,hehehe =)

Så heretter skal donalt og sete hans få legge seg i et skap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kult!!!

Grattis med ole brumm varianten:-)

Skrevet

Så kult, ja her setter jeg Knerten langt inn så så holder han seg fast i doringen:-)) Ellers villle den lille rumpa falt nedi:-)

Gøy med bleieslutt altså, vi har hatt på nattbleie, men den har også vært tørr om morningen nå, så vi tar av bleie og går på do.

Han vil egentlig ikke ha på bleie mer nå. Så nå må mor ut å kjøpe kule truser:-))

Ta det i hans tempo, da glir det helt av seg selv etterhvert:-)

Skrevet

Kom på at hun eldste min faktisk falt nedi da hun begynte med dotrening:-) Altså stumpen falt ned og ben og overkropp sto rett opp. Ganske festlig å se på, men ikke så artig for jenta. Da var det ikke snakk om å sitte på store ringen etterpå, men kun bruke lite sete som vi hadde til henne:-)

Hihihihihi...........slemme slemme mamman som lo av barnet sitt;-D

Skrevet

Ja uff, kanskje hun har fått varig mèn??

Traumene var så store at hun straffer deg ennå????

Eller kanskje hun har lært at det hjelper å le, selv når man sitter fast med ræva nedi do....Hahahahahaahha.

Skrevet

Ja jeg tror da at hun har lært at det hjelper å le, for humor har hun fått i bøtter og spann, heldigvis:-) Det er en god støttespiller i livet!

Skrevet

Ja det gjør faktisk det, da blir det gjerne en litt løsere stemning.

Kanskje hun ikke husker at hun datt i do og mammaen lo av det:-)

Skrevet

Flinke flinke lille godgutten:)) Ja utrolig så mye glede litt bomelom i doen kan gi oss mødre:))

Skrevet

Hihihi, er vi muligens litt enkle? Siden en bomelom i doen er lykken på jord:-) Hihihihihi...........synes vi er noen fine mammaer jeg:-)

Skrevet

Han har ramla neddi,derfor di utslående armene ;o)

men det funker mye bedre enn hjelpa fra donald ja.Da ble det jo litt rundt omkring da.

Jeg gleder meg over hver en ting han mestrer =)) Å den kvelden ble vi veldig forskrekka begge to,hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...