Gjest Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Jeg koser meg gluggmasse aleine her ;o))) Gubben dro på tur i går,og jeg nyter alenetia.hehe Selv om vifta begynte å ose i går,snyfåkket har slukt veien,trappa måtte måkkes frem i natt,huset er svinkaldt av mangel på nevnte vifte og bilen neppe starter fordi den er kvælt av sne ;o))) OH som jeg koser meg.JIIIIIHA =0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Så deilig:-) Sånne stunder er gull verdt og påfyll for en aktiv mamma/konemor:-) Tid helt for seg selv skulle vært påbudt. Det gir tid og rom for å tenke en tanke av gangen, eller rett og slett ikke tenke i det hele tatt, bare kjenne følelsen av å være bare seg selv. Herlig!!!! Jeg elsker de stundene:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Ja det er deilig å være litt alene:-) Godt å være dronninga av fjernkontrollen:-D Men litt godt å savne også, blir for lite savn noen ganger.
Superlis Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Thihi kjenner det av og til her og, godt og være litt alene:)) kos deg med snø og alene tanker:))
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Var nyyyydelig =) Han kom hjem i natt da. Men dere skulle sett meg da jeg skulle grave frem veden fra DI svære skavlene.....Endte med at jeg satt på fire og lirka på presenningen.... jeg måtte gi opp,men fikk tak i to kasser ved.hehe Fytti for et slit. NEI til mere sne!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå