entil :) Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Datteren vår på 2,5 år har grått store deler av natten og klaget på vondt i øret. Allmenntilstanden så ikke særlig god ut nå på morgenen. Tok temperaturen nå, men hun hadde ikke feber. Allmenntilstanden virket plutselig bedre nå etter at vi har stått opp ordentlig, men hun sier at hun fortsatt har vondt i øret. Hun har også hostet en del den siste uken. Kan hun ha ørebetennelse uten feber? Jeg skal ringe legen når de åpner klokka 09.00.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Jepp, kan hun ha. Min gutt klaget kun en gang på vondt, hadde ikke feber men var forskjølet og hadde ørebetennelse. God bedring:=)
entil :) Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2009 Takk for det. Kan jeg spørre hvordan legen sjekker om de har det eller ikke?
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Legen ser bare i øret med det øreinstrumentet med lys på :=)
Ninemi Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Jenta mi på 11 mnd har hatt 2 ørebetennelser, men hadde ikke feber noen av gangene. Så det går ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå