Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Her forleden da jeg skulle legge gutten min, sier han: mamma jeg er lei meg.... (dette er noe han ofte sier hvis han ikke har fått viljen sin til ting han vil i løpet av dagen.hehe)...jasså, sier jeg. Hvorfor er du lei deg da lille venn? - Jo jeg er veldig lei meg.... Det er jeg. Ja men lille du, hvorfor er du lei deg da? Si det til mamma maser jeg. "Jeg er lei meg fordi jeg vil ha sånn stor tiss som pappa har"... Jeg forsøker å holde meg alvorlig og sier: Men hvor skal du gjøre av den da vennen, den får da ikke plass i trusa(haha)... Jo men da vil jeg ha større truse for jeg VIL ha så stor tiss som pappa har." HAHAHA ;D Mulig det bare er jeg som synes det var uhyre morsomt, men jeg så det faktisk for meg. OG han var oppriktig lei seg også. Min er jo så liten den mamma, sa han.haha
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Så søtt:) Fortalte du han at han får sånn stor når han ble voksen da?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Haha ja, jeg sa det, men han trodde ikke på meg. Han trodde han kom til å ha sin tiss som den er for alltid. Jeg sa at da kan du bare spørre pappa, og det gjorde han. Pappa forklarte, men likevell ville han ha en sånn stor tiss NÅ. hahahahah :)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Hehe, stakkars. Men hva i all verden skulle han med en sånn stor en da? Jeg må le, ser for meg lille gutten med store tissen ned på knærne:D -forrige anonym-
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Hehehehehe! Unger er så kule!! Syns jeg ser det... lille ungen, med den monstertissen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå