Gå til innhold

Når bruker dere...


Anbefalte innlegg

Skrevet

langermet t-skjorte og gensere på de små? Har så mye fint tøy som jeg syns er vanskelig å få brukt. Blir jo allt for varmt med body under disse klærne. Hvis vi bare har genser, blir det jo glippe mellom genser og bukse og kan bli kjølig. Inne har han somregel på seg body, strømpebukse og bukse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omvår, sommer og tidlig høst. Da bruker vi gjerne underskjorte eller kortermet body under. Går nesten bare i ull i vinterhalvåret. Litt bomull i helgene hjemme :-)

Skrevet

Ja vi også bruker nesten bare ull nå, ihvertfall da han er i barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...