camosilla Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 langermet t-skjorte og gensere på de små? Har så mye fint tøy som jeg syns er vanskelig å få brukt. Blir jo allt for varmt med body under disse klærne. Hvis vi bare har genser, blir det jo glippe mellom genser og bukse og kan bli kjølig. Inne har han somregel på seg body, strømpebukse og bukse.
miapia Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Omvår, sommer og tidlig høst. Da bruker vi gjerne underskjorte eller kortermet body under. Går nesten bare i ull i vinterhalvåret. Litt bomull i helgene hjemme :-)
camosilla Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2009 Ja vi også bruker nesten bare ull nå, ihvertfall da han er i barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå