Gå til innhold

herlig avsluttning på 1.tri;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er idag 11+6.... og jeg fant hjerteslagene!!!!!

SÅ UTROLIG DEILIG!!!!

Fant det et stykke over skambenet faktisk, så her har det virkelig komt opp selv om jeg ikke helt klarer å kjenne det selv;)

Hjerteslagene låg på 170, klare og tydelige.. hehe... skikkelig dundring inni der;)

*fantastisk*

Måtte bare få det ut og dele det med noen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må legge til at nå, etter midnatt, inne på min side.... står det at jeg nå er i min 13. uke:)

*sukk*

Skrevet

Gratulerer toppris. Gleder meg veldig til jeg kommer etter!

Jeg har begynt å kjent etter livmora (er 10+3) men det er vel bare dumt det da. Din har jo tydeligvis kommet opp uten at du har kjent den?! Har du fått noe mage da?

Dette er like spennende vær gang. Dette blir nok min siste så dette skal nytes! =)

Skrevet

ja her tyter magen ut;) måtte opp noen str i bukse nå, slik at blubbemagen kom nedi;)

kjenner ikke livmoren noe særlig nei, men var hos jm når jeg var 10+6, og da var den komt opp 4 cm allerede.. så den er der;)

Skrevet

Så spennende!! :)

Er 10+1 idag, skal til jordmor på mandag....lurer på hva hun finner, hehe! :)

Godt å høre at det ikke er bare meg som måtte øke i buksestørrelsen...

Skrevet

må si at det var rart å handle de buksene..hehe... bruker vanligvis 36, evt 27 rundt magen.. men neida... nå måtte jeg kjøpe str 40!! hehe.. men de må også ha krympet i benstr, for har ikke lagt på meg på bena, men der passer de.. er kun i livet de er store... rare greier.. bekkenet mitt har også blitt bredere,,,

Skrevet

Uff, størrelse 40 ja... :( Samme her.....

Føler meg rett og slett ulekker i den str, men det blir vel bedre når man kan SE den voksende magen skikkelig... :)

Får trøste oss med at vi kan trille kiloene av oss sammen med babyen når den tid kommer! :)

Skrevet

40 I bukse strl er ikke akkurat såååå stort da! Aaxinija.

Gratulerer med høring av hjerteslagene toppris,nydelig lyd! :)

Skrevet

Jo, når man (dessverre) har komplekser for kroppen sin, så er 40 en størrelse man ikke vil være i.

Misforstå meg ikke; jeg synes jo andre som bruker str 40 ser bra ut...men bare ikke når jeg ser meg i speilet!

Skjønner?

Skrevet

Hei du :) GRATULERER ! Så utrolig moro, husker da jeg satt med babywatcheren og fant hjertelyden på snuppa. Jeg tok opp lyden på mobilen og sendte det til hele familien hihi ! Verdens beste lyd ! Også la jeg den inn på pc og brant den ut på en cd som nå ligger i svangerskapsdagboken min til snuppa. Koselig å ta vare på :)

Kose deg masse, så håper jeg inderlig at vi sees inne på 2 trim :)

Skrevet

så heldig du er som fant lyden...jeg vil også det :-D!!

skal prøve igjen i kveld...;)

Skrevet

hvor kjøper dere babywatcher for å høre hjerteslagene ?? Jeg og vil ha en slik :))))

Skrevet

Å, så moro =)

Livmora mi er opp til navelen, den, og jeg er 8+5, den var rett under navelen på tirsdag, da jeg var hos legen. Han sa jeg minst måtte være fullgått 10 uker, eller at det kan være tvillinger. Så vi har bestilt UL 5. mars. Da skal jeg være i uke 11.. utfra mens termin. Har termin 30. september. Jeg må få kjøpt meg babywatsher og sjekke hejrtelyd jeg og.

170- kanskje jente det da? Sist lå gutten min sin puls på 140 hver måling.

Lykke til i 2. trimester! Gleder meg til jeg kommer tuslende etter om noen uker.

Skrevet

jeg ringte direkte til en som selger babysound og bestilte. det tok to dager så hadde jeg fått den. den ble sendt fra østlandet til trønderlag så det gikk fort og jeg fikk den levert på døra... :) kjempeservice og betryggende å ha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...