Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 har det virkelig gått så langt at foreldre ikke kan dele en flaske vin/ta seg ett glass eller to på en fredagskveld etter at barna har lagt seg? Ser det er flere her som ikke drikker når ungene er i hus
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Det var nok ikke snakk om å ta seg 1 glass eller 2.......det var om å være rusa eller full- og det mener jeg er helt uakseptabelt med barn i huset. De fleste føler vel de kan ta seg litt glass vin vil jeg tro.
dama Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 vi koser oss veldig med litt rødvin etter at ungene er i seng.. det er vår kjærestetid og vi verner om den med alt vi har.. vi gruer oss litt til ungene er blitt litt så store at de ikke er i seng til kl 21(eldstemann) lenger... tror vi må bygge ut.. så vi kan stue dem vekk i egen leilighet eller noe ;o)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Slapp av, dama. Etter at de begynner å være lengre oppe, så sitter de gjerne på rommet sitt for å slippe unna foreldrene;) Ja, jeg liker en øl eller 2 av og til på kvelden:) Er ikke glad i vin, så.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå