sssss Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Flere her som har mistet sexlysten? Kjæresten min og jeg har hatt sex 3 ganger etter at jeg ble gravid. Er nå i uke 13. Jeg orker rett og slett ikke. Er kjempesliten, trøtt og tiltaksløs. Flere som opplever noe av det samme?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Samme her desverre. De første 13 ukene var jeg helt utslitt og konstant kvalm, så da var bare tanken på sex til å spy av. De siste 2 ukene har formen blitt mye bedre, men lysten uteblir alikevel. Prøver så godt jeg kan, men sliter med å få lyst og komme på gli. Ganske frustrerende og hos meg går det nesten litt på forholdet løs. Man trenger jo den nærheten, for å være på nett med hverandre. Noen som har gode råd, så mottas de med takk!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Hjelper vel ikke med glidemiddel når en ikke har lyst på å ha sex...Skal man bare ha seg for mannen sin del da eller??? Tror ikke man får noe mer lyst av å ha seg når en ikke har lyst selv, men bare gjør det for å "blidgjøre" mannen sin.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Samme her. Har mistet all lyst. Føler det er et ork. Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Mannen min blir også frusterert og lei seg. Og jeg orker rett og slett ikke sex. Trenger også råd, tips, ett eller annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå