Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du :-D

Har du kanskje noen tips til hvor jeg kan finne noen ENKLE oppskrifter til baby? Hvis jeg blir ferdig med denne gensern en gang, har jeg lyst til å strikke noe i babyull ;)

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte faktisk på deg i dag og hvordan det gikk med det ermet :o)

Oppskrifter - vet ikke, men det finnes sikkert på internett - der kan det hende Stinkerbelle vet mer. Jeg pleier bestandig å dra i butikken og kjøpe jeg, og så er jeg så heldig at jeg har en mor som har samlet på alle sine strikkehefter opp gjennom tidene, så jeg finner noe der innimellom - hun har også klipt ut oppskrifter fra ukeblader og slikt :o)

Og det er mye fint til små babyer da - jeg fant her forleden en kjole og bolerojakke i str. 6 mnd som jeg hadde strikket for ihvertfall 15 år siden oppe i strikketingene mine på kvisten - så nå er det montert og skal begynne å brukes på litjveitja mi (som nå er 6 mnd).

Skrevet

Ja, BEGGE ermene er ferdig, og kommet kanskje halvveis på resten - gruer meg veldig til jeg når punktet hvor armene skal strikkes inn, du skal ikke se bort i fra at jeg roooper her inne da :-p

Åh, høres flott ut med mor med oppskrifter da, det skal jeg også ønske meg *lol*. Jeg har sett lit i butikken ja, men jeg synes det er så vanskelig å vite hva som faktisk ER enkelt, liksom :-p Og de damene synes jo allverdens mønstre er enkle, får jeg inntrykk av.. Hehe.. Eller så er det bare at alt er gresk for meg, kanskje... Men jeg skal spørre Stinkerbelle også, takk for tipset!

Perfekt med nestenferdige plagg på kvisten da - kanksje jeg må opp og se jeg og? Nå er det bare 2,5 år siden vi flytta inn her, men kan jo hende at hun gamle dama som bodde her før var en racerstrikker? :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...