Gå til innhold

Aah, blir gal av å vente på mensen...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikm i går, testet negativt i dag, men ingen mens. Er det mulig!? Jeg kan omtrent stille klokka etter mensen min, så jeg skjønner ingenting. Har murringer i magen og korsryggen, ikke hele tiden vel og merke, men det kommer i "rietak" og varer i en times tid før de forsvinner. Puppene er ikke unormalt ømme og har ellers ikke så mye symptomer.

Kjente noe stikk i livmora i går.

Men testen burde vel strengt tatt være positiv i dag hvis jeg var gravid, vel? Må nok ta en test til iløpet av helgen hvis mensen ikke dukker opp...

Sist jeg var gravid testa jeg positivt dagen før ikm.

Det er greit med negativ test, dette er jo bare 2pp, det værste er å vente på mensen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hvordan du har det.. hadde Ikm på valentines day.. testet negativt dagen etter.. har vært kvalm og kastet opp et par ganger. Men fikk en slags mensen i går.. og over nå. Kan alltid stille mensen etter klokka jeg også. Er noe som ikke stemmer her. Blødde sånn rundt IKM når jeg var gravid i januar i fjor. Var bare i maks 2 dager da også. Jeg var i tillegg dårlig hele perioden det varte. Satt stort sett med hodet i do hver morgen. Så ble så overrasket når jeg begynte å blø i går. Men en vanlig mens ville vart i minimum 4 dager...Men samtidig er det greit også.. hvis det er mensen som har kommet.. ventetiden er helt forferdelig. Blir redd for å gå på do til slutt!

Skrevet

Hei. vet dere noe om festeblødninger i forbindelse m graviditet?

Jeg hadde en liten blødning 2 dager etter sex, men har i dag hatt en liten blødning, og det er over en uke siden siste lille blødning? Jeg vet ingenting om dette, og vet ikke hvor jeg skal lete etter slik informasjon :/

Takker for svar : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...