Gå til innhold

Huff, jeg er redd, jeg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på snart 2 hadde 39,6 i temp før hun la seg. Hun virket for så vidt i fin form, spiste, drakk og lekte. Ga henne likevel en paracet. Nå våknet hun og gråt og var våt av svette. Hun skalv litt, men kjentes ikke like varm ut som når hun la seg. Hun er forkjøla og hoster litt. Men det er denne skjelvinga som gjorde meg stressa. Kan noen roe meg ned litt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun skjelver for at hun fryser og har feber?

Skrevet

den skjelvinga er nok fordi feberen synker. i allefall er 2 av barna mine sånn.

ekkelt men har gått over på mine da:)

 

ring lege for eksakt svar da:)

Skrevet

Jepp, står i kø hos legevakta... Vil bvel bare høre om det er normalt å skjelve slik, tror jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...