MissAntrop Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Jenta mi på snart 2 hadde 39,6 i temp før hun la seg. Hun virket for så vidt i fin form, spiste, drakk og lekte. Ga henne likevel en paracet. Nå våknet hun og gråt og var våt av svette. Hun skalv litt, men kjentes ikke like varm ut som når hun la seg. Hun er forkjøla og hoster litt. Men det er denne skjelvinga som gjorde meg stressa. Kan noen roe meg ned litt??
Tøysetipp Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Hun skjelver for at hun fryser og har feber?
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 den skjelvinga er nok fordi feberen synker. i allefall er 2 av barna mine sånn. ekkelt men har gått over på mine da:) ring lege for eksakt svar da:)
MissAntrop Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2009 Jepp, står i kø hos legevakta... Vil bvel bare høre om det er normalt å skjelve slik, tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå