mamma og godguttene Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Hei :-) Jeg skal starte en butikk, hovedsaklig med barnetøy, men også noe mammatøy ( etterhvert ). Det meste er i boks, men så er det navnet på butikken da! Noen kreativer sjeler som har noen forslag ?
miapia Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Gjør det litt personlig. I Bergen er det en butikk som heter Berthas oldebarn. Synes det er kjempesøtt ;-) Hvilke merker skal du ha da?
mamma og godguttene Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2009 Det er et par forskjellige merker, men jeg vil ikke ut med det foreløpig. Det er ganske nytt her i Norge, og jeg har utrolig tro på det, så for at ingen skal komme meg i forkjøpet så vil jeg holde det hemmelig litt til. Kankje litt smålig, men men :-)
Odine! Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Lille Luring Tørre Barn Glade Barn To Kyss til Mamma Liten & Stor
mamma og godguttene Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2009 Det er igrunnen vanlig hverdagstøy, godt og mykt, masse fine farger som ikke "skriker", det finnes både sko, skjerf, luer, votter, skaut osv... Utrolig god kvalitet ( etter det ryktet sier hvertfall), utrolig mye fint til gutter. Vanskelig å komme på sånn i farten hva jeg skal ta med, men bare spør :-)
mamma og godguttene Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2009 Her var det mange gode forslag. Jeg noterer, hehe. Takker og bukker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå