bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 tenkte å ha ost og kjeks når jeg får besøk i morgen. men jeg er litt grønn på oster. hva er godt?
2 boys & now pink Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Veldig godt med ridderost på salte kjeks.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Jeg har : ridderost blåmuggost ( veldig godt med pære på) tomatost div smøreoster som philadelfia, div fra tine sitt utvalg av krydder smøreost og søte som mandarin ost brie Har ikke for mange oster, har en del garnityr som pærer, hermetiske mandariner, druer,reddik,paprika. Og et utvalg av kjeks med og uten krydder :=)
guttogjentemamma;-) Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Hei Mine favoritter er følgende: Royal Morbier St. Albray (tror det skrives slik) Godt modne brie-oster (Supreme er god) Hadde en favoritt før, en røkt ost som jeg ikke husker navnet på. Den er ganske mild og lett å kutte i. Har alltid masse "grønt" ved siden av, druer, selleri, små tomater, kiwi, klementiner mm. Lykke til
❤Trallalaa&lillepus❤ Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Le roule hvitløksost..NAM:) Også en røkt ost..husker ikke hva den heter. Den er også NAM:)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2009 takk takk regner med at de fleste av disse ikke kan spises av gravide? bare jeg som er gravid da. de andre skal jo selfølgelig få annet enn philadelfia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå