A og G Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 MEN snuppa er kun 7,5 kg og vi må gjøre det nå (kanskje når hun 8 kg). Har sett på britax multi tech (men det er jo fra 9 kg), besafe izi combi og akta graco cosmic comfort. Kan jeg sette henne i et sete som er fra 9 kg? (selvsagt bakovervendt). OG kan dere annbefale noen seter?
neekap Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har akkurat kjøpt bilsete til snuppa som er rett over 8 kg. Kjøpte besafe izi combi. Er veldig fornøyd så langt, hun sitter godt og storkoser seg med endelig å få sett ut av vinduet :-)
miapia Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Det er vel en grunn for at vektgrensen er der, men du kan jo maile produsenten med spm. Er nøgd med Multi-tec og Acta graco.
A og G Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2009 opp! Veldig glad hvis flere svarer, da det tydeligvis ikke var noen som hadde noe negativt å si om noen av stolene...
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 HTS izi combi er vel fra 0 kg om jeg ikke husker helt feil i farta. Det setet har vi, og er kjempefornøyd. Det sitter som støpt i bilen, og jr sitter høyt og fint. Vi kjøpte det da han var ca 8 kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå