mamasita og prinsen Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har holdt senga de siste to ukene pga kort livmorhals. Var hos legen i begynnelsen av uka, og da hadde den blitt litt lengre og var 2,1 cm. Jeg er i uke 34 nå, og legen mente at jeg ville holde to uker uten problemer hvis jeg fortsatte å ta det med ro ( har omtrent bare reist meg opp for å gå på do, dusje og spise disse to ukene). Målet mitt er selvsagt å komme til uke 37 så babyen ikke er prematur. Dilemmaet mitt er at jeg er invitert i en bursdag nå på lørdag og jeg har veldig lyst til å gå i middagen. Resten kan jeg godt stå over. Men er jo i tvil da om jeg burde.......... Noen som har vært i samme situasjon og har noen råd/synspunkter å komme med?? Er jo så livredd for at hvis jeg drar og noe skulle skje neste uke så kommer jeg til å få veldig dårlig samvittighet, og det er jo ikke en bursdag verdt........
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 hmm. vanskeli å si.. er det langt å reise.. kan du ev delvis ligge på sofaen mens du er der osv.. har du tatt lungemodning sprøyta? men eg hadde sikkert vert hjemme denne gangen hadde eg vert deg, så kunne du feire i lag med den personen når du kunne bevege deg igjen eller har fått barnet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå