Jolina<3 Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 De kjennes ikke tørre, men de flasser vist. Noen som vet hvorfor?? (14uker i dag om det har noe å si)
ifie Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Nei, jeg vet ikke hvorfor, men tenker at kanskje det er fordi de vokser litt og forandrer seg? Jeg har også har flasset, på brystvortene, men husker ike om det var før gutten vår ble født, eller etter (om det var etter kunne det jo kommet av ammingen) Uansett skifter vi jo hud på hele kroppen hele tiden, så om du ikke er tørr (går jo an å smøre litt likevel) eller sår, er det det vel bare å la det flasse seg ferdig vil jeg tro
sweet dreaming Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 jeg flasset skikkelig i forrige svangerskap. Smurte med litt fet bodylotion og prøvde forsiktig pelle av det verste. Gav seg før fødsel .
Jolina<3 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2009 Brukte dere noe spesiell krem? Har den olivenkremen fra bodyshop, kanskje jeg kan prøve med den....
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 det er ikke bare det at du har lekket litt melk og så har det størknet?
ifie Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 Du kan nok smøre med hva som helst. Når jeg smører kroppen, smører jeg puppene også, uansett hvilken krem jeg bruker
Jolina<3 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2009 Ja jeg har som regel brukt den olivenkremen fra bodyshop, men også baby olje, smurt siden jeg var ca 6-7uker. Har brystene begynt å produsere melk allerede i uke 14? Har en del sånne talgkjertler(?) rundt og på brystknoppene, kanskje det kommer av all kremen? Vel heldigvis er det nok ikke noe farlig da hehe. Tar det med en klype salt, eneste er at det klør så innmari:P
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 21. februar 2009 #9 Skrevet 21. februar 2009 Mine også. Aner ikke hvorfor for resten av huden min er bedre enn før. Men jeg smører med fuktighetskrem hver dag, da holder de seg fine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå