mamma til 2 gutter:)) Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Når begynner babyen deres å sove på eget rom??
Snuppa & llillebror Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Snuppa begynte å sove på eget rom etter 3 uker, blir nok det samme denne gangen...
erteposen + 4 Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Jeg kunne aldri klart å legge en baby under 6 mnd på eget rom, men jeg er litt av en hønemor. Sover bedre når de ligger i nærheten av meg. Eldstemann låg på vårt rom til han var 1,5 og minsten var vel 7-8 mnd når han flyttet inn til storebror.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Her har det gått litt roligere i svingene, lillegutt flyttet inn på rommet sitt nå nylig. Han ble 1 år i januar. Venter nr 2 til sommeren, så da tenkte vi det var lurt å gjøre det store rom-byttet i god tid før "konkurrenten" kommer:-)
ingrid73 Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Gutten min var 9 mnd, da var det deilig å "få tilbake" soverommet sitt igjen. Ammet ganske lenge om natten og da er det deilig å slippe å gå så langt...
mamo82 *2 jenter* Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 Hun begynte å sove på eget rom nnår hun var 4-5 mnd gammel. Da satt jeg i en gyngestol å amma om natta, sånn at jeg skulle slippe å sovne med henne ved siden av meg. Dessuten var det deilig å få soverommet for seg selv.. ;o)
mamma til 2 gutter:)) Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2009 Min baby er 7 uker gammel. Ammer 2-3 ganger for natten. Sover babyen bedre hvis han ligger på eget rom? Med tanke på at han da ikke kjenner lukten av meg? Han sover veldig urolig fra kl.5.30 tiden.
Tomaten Skrevet 20. februar 2009 #10 Skrevet 20. februar 2009 Småen her ble lagt på eget rom da han var 4 mnd, og kommer nok til å prøve på det med nestemann også Var utrolig deilig å få soverommet for seg selv igjen... For min del tror jeg vi har godt av det alle tre, babyen får sove i ro uten snorkelyder, og vi slipper å være musestille i fare for å vekke småen hver eneste kveld....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå