Gå til innhold

Hormon spiral

Anbefalte innlegg

Skrevet

til dere som ha brukt d fra før... hvor mange av der fikk regelmessig mens og hvem fikk d ikke i d heletatt??

va i grunn 100% sikker på at jeg skulle gå over til d etter fødsel men ble veldig usikker da jeg så d va mange som ikke fikk blødning mens de brukte den..

Tusen takk for svar :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mista mensen fullstendig, men kjente når den skulle ha vært:) Det er jo supert at en slipper blødninger. De fleste jeg kjenner får mindre blødninger eller så forsvinner de helt. Jeg tåler dårlig hormonspiral, men kobberspiralen mellom 1-2 ga meg store blødninger.

Skrevet

Hmm, ville bare si at jeg fikk satt inn kobberspiral for ca en uke siden. fikk mensen 2 dager senere som har vart 5 dager uten noe form for smerte, så håper det fortsetter sånn:) også merker jeg forskjell på humøret, mye mer ``rolig`` nå enn når jeg brukte P-piller av merke jasmin

Skrevet

Jeg satte inn hormonspiral etter nr 2. Men måtte ta den ut igjen etter 7 mnd. Da orket jeg ikke mer, jeg fikk mensen hver 4 uke, og da blødde jeg sånn passe i 14 i strekk, pluss ganske så vondt. Jeg kjente den også på et eller annet vis. Noen som sier at trådene da var for lange, men var ikke det som var problemet. Jeg tålte den rett og slett ikke, jeg fikk i tillegg sinnsykt urenhud! Har aldri i hele mitt liv hatt så masse kviser. Kipt, men ut måtte den. Er kun noen få prosent som ikke tåler den iflg gyn min. Jeg var da en av dem. Vanligvis er folk strålende fornøyd med den, etter en stund får de ingen blødninger. Så dritt at den ikke funket. Jeg venter nå nr 3, vet ikke helt hva jeg gjør etter fødsel nå, så lei av p-piller.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...