Gjest Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Jeg synes hun fremstår som barnslig, oppmerksomhetsyk og teit. Kommer nok aldri til å kjøpe noe med henne nei... http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=547970 Men mulig hun hadde en god grunn.....
Mamma&snuppa&spiren Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Jeg aner ikke hvorfor hun gjorde det? Har hun sagt noe om det? Mens sannsynlig for å få oppmerksomhet. - noe hun får! Synes ikke noe om det egentlig, burde heller sette pris på at hun fikk gullplaten.
Bomchicka Wah Wah Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Så utrolig respektløst av henne å knuse prisen ut får utdelt. Det minner meg om destruktiv fjortisoppførsel. Ungdomsskoleelever som sitter med bena på pulten og kaster snusklatter i taket. På tide å bli voksen.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 jeg elsker ida maria, men synes det var teit. har vi en norsk amy whinehouse på hendene? hehe.
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Ja, enig. Fikk helt fnatt når jeg leste det....
Harald Ripultfør Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Jeg syns egentlig bare det var skikkelig teit.. hun ville vel bare være tøff og rocka, og skal vise at hun gir faen, og den stilen kan godt være tøff den, men jeg syns bare det var innmari teit gjort.. barnslig..
ifie Skrevet 19. februar 2009 #8 Skrevet 19. februar 2009 Det der syns jeg var respektløst og tåpelig!
£adybird Skrevet 19. februar 2009 #9 Skrevet 19. februar 2009 Dettan e jo bare tåpelig!!! Fjortisaktig oppførsel... Teit.
It's all about me Skrevet 19. februar 2009 #10 Skrevet 19. februar 2009 Folk støtter henne ved å kjøpe plata og det der er takken.. Hvor gammal er jenta, 4 år??? Nei er det album som fortjener å bli lastet ned ulovlig på nett så artisten ikke får en krone så er det hennes fremtidige album. Makan til tulleoppførsel.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 19. februar 2009 #12 Skrevet 19. februar 2009 Jeg synes hun er tøff, men dette stuntet var bare barnslig... Kjenner jeg blir provosert av slik oppførsel...
Beth84g Skrevet 20. februar 2009 #13 Skrevet 20. februar 2009 Sånn har den jenta vert siden barneskolen da. Det er ikke noe image tull,det er bare sånn hun er. En fantastisk artist og ei kul dame! Og plata var jo hennes så hun kan da gjøre hva hun vil med den... hun skulle nok statuere hennes holdning til det å "glamorisere" musikken. For henne er musikken livet og hun trenger ingen priser å brife med. Sånn er hun bare og det bør folk respektere. Å kutte ut å høre på musikken fordi hun har en slik holdning er derimot barnslig.
2 boys & now pink Skrevet 20. februar 2009 #14 Skrevet 20. februar 2009 Kunne ike brydd meg mindre. Om det er slik hun vil fremstå så er det hennes valg!
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #15 Skrevet 20. februar 2009 Barnslig pr-stunt, kan ikke si det engasjerer meg så mye.
❤Trallalaa&lillepus❤ Skrevet 20. februar 2009 #16 Skrevet 20. februar 2009 Liker ikke musikken hennes, så hva hun gjør med gullplata si, bryr jeg meg egentlig ikke noe om. Synes hele dama er oppskrytt.
Ksenia & Anjem Skrevet 20. februar 2009 #17 Skrevet 20. februar 2009 aldri hørt om dama, det virker utrolig banrslig
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #18 Skrevet 20. februar 2009 Kommer ikke akkurat til å kutte henne, nei. Plateknusing er ikke akkurat min stil, men det er jo ikke akkurat krise heller. Signerer den siste setningen din, i allefall.
lykketrollet:) Skrevet 20. februar 2009 #19 Skrevet 20. februar 2009 Jeg synes det er utrolig respektløst! Om hun mener musikken er livet og ikke vil ha alt det som følger med det å være kjendis så får hun heller holde seg unna, eller si ifra på en ordentlig måte, ref innlegget til 'Beth84g', kul dame my ass!!!! (nå var vel jeg litt kul ;?) Oppmerksomhetssyk, det er det hun er! Jeg signerer innlegget til 'Frokostquiz er best' - "Folk støtter henne ved å kjøpe plata og det der er takken.. Hvor gammal er jenta, 4 år??? Nei er det album som fortjener å bli lastet ned ulovlig på nett så artisten ikke får en krone så er det hennes fremtidige album. Makan til tulleoppførsel."
Libido- Skrevet 20. februar 2009 #20 Skrevet 20. februar 2009 Hvis hun synes det er så teit så får hun heller la være å møte opp. Synes hun fremstiller seg selv som ubeskrivelig latterlig.
LilleTrilleMille Skrevet 20. februar 2009 #21 Skrevet 20. februar 2009 Respektløst Et rop om oppmerksomhet ...og jeg personlig vil tippe at det ligger rusproblemer bak en så lite gjennomtenkt handling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå