*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 helt fra kl var 14 i dag har jeg hatt sykt mye ilinger/sammentrekninger i magen. jeg klarer ikke sitte skikkelig, det gjør vondt å ligge å gjør vondt når jeg går eller står. I tillegg sparker gutten så inmari at magen buler ut der han har armer å bena sine, Å han er sterk og .skikkelig sterk. Det kjennes også ut som han klorer meg inni der når han sparker på det meste.. Tror dere han bare er litt aktiv og at det er det som gjør det? Eller driver jeg kanskje å forbereder meg på noe her nå, er litt tidlig da.. og at lillemann er urolig fordi kroppen min jobber med noe? Noen som kjnner igjen følelsen? Det er jo litt vanskelig å forklare da men jeg har ikke hatt det sånn som dette med de to første som jeg kan huske.. Jeg er i uke 34 nå...
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 huff, det høres ikke ut som om du har det noe godt! Kjenner igjen hvordan du har det, min lille er så aktiv at det synes utenpå kåpa når hun setter igang med å herje. Men for meg hjelper alltid er varmt bad (prøvd det?) eller å ligge nedpå en stund. Og jeg er 4 uker lengre på vei, så hun har vel bare dårlig plass. Håper det ordner seg, og husk at det bare er å ringe føden hvis du føler noe er galt. Mor vet best for sine barn!
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2009 Tusen takk for svar.. Nei det er ikke noe godt dette her.. kjenner lillemann hele tiden særlig på venstre side.. Skulle gjerne tatt meg ett bad, men har bare dusj.. (kanskje jeg skal stikke opp til mamma og de og teste ut det i morgen...hørtes veldig deilig ut..) Nå den siste timen haar jeg begynt å svette noe helt vanvittig.. skjønner ikke noe her. inngen av hundene er varme, heller ikke samboeren min. men jeg syntes det virker som det er 40 grader her inne.. Ådet stikker nede innimagen liksom.. Prøve og sove litt kanskje å sse hvordan det utvikler seg, å så ringe føden om det blir verre.. Kan være det hele er så enkelt som plass manngel her og for denne lille kladden min er vist større en de to første..
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Jeg merker også best bevegelse på sidene, bare hud imellom der, liksom! Men det er visst bra at de ligger med rygg mot høyre og alle lemmer mot venstre selv om man blir veldig øm der da. Si ifra hvordan det går etterhvert, da! Sov godt!
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2009 Jamen det var no godt å høre at han lå på en bra måte i det minste. Så får no jeg bare bite i meg dette litt til tror jeg.. Han roet seg litt i natt, men tror han liker veldig godt å sparke ned i madrassen når jeg ligger på venstre side. Jeg sovnet kl 1 og våknet kl 2 og sovnet igjen.. har vert våken noen ganger pga smerter helt nederst der, sikkert sammentrekninger for de kommer å går gradvis liksom .. varer en stund så kan de forsvinne helt.. merkelige greier,men det kan jo og være jeg bare kjenner det ekstra godt denne gangen soden det er 3 gang jeg er gravid og lillemann er litt større en de to første, (i følge jordmor da) men jeg ligger under den røde streken på sf målet. men inne på den mørke grønne... vet ikke riktig hva det vil si jeg. gikk å la meg gjen etter jeg hadde kjøt ungene i barnehagen. og sov til kl 12. 30 veldig deilig. tror rett og slett jeg bare må sove når jeg kan. Deg da går det bra?
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 ja, takk, det går bra Lille akrobat holder på akkurat som før, så for meg er det beroligende med kraftige spark opp i ribbein eller ut på sidene! Magen strammer seg ofte nå, selv om jeg slapper av - men det er også fint, da begynner jo kroppen å forberede seg! Når det gjelder SF-mål, har jeg en normalstor jente, men ligger under grønt felt. Følger man egen linje er det visst ok, så det hadde jeg ikke giddet å bekymre meg over hvertfall! Vi kjenner jo heldigvis liv, og kynnere hører vel med! Får håpe de slutter å gjøre vondt og at du får hvilt deg nok. Også sier jeg det en gang til; føles noe galt, ring føden! Mammaer vet best!
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2009 ja jeg kommer til og ringe om det blir verre.. men holder det seg sånn som dette så går det nok bra.. jeg er bedre i dag en jeg var i går.. Ja jeg bekmrer meg ikke noe for det SF målet. han ligger noenlunde stabilt.. Han var en kjukkas den ene gangen ellers så går den gjevnt oppover.. Men den ene gangen kan jo bare vere legen som har målt eller skrevet fel eller noe.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå