Trollmora Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Opp og ut, levere unger på SFO og barnehage. Klemklem og hadehade før spurt til togstasjonen. Der kommer det jo ike noe tog og ingen melding over høyttaler. Ei jeg kjenner sender sms for å se om toget er i rute og det skal det være ifølge NBS. En annen forsøkte å ringe og de beklaget at det ikke var kommet melding, men joda vi skal få buss. Nok en tid går, noen andre ringer og får beskjed om at toget er innstilt og vi må vente. Nesten 1 time senere enn planlagt ankommer jeg jobb, kald på tærne og passe sur. Når ettermiddagtoget blir 20 min forsinket så det ikke akkurat noen bombe, men jaggu meg er vi nordmenn en flokk med tålmodige sjeler....... Jeg satser på buss i morgen tidlig, så får jeg ihvertfall jobbet noen timer før helgen tar til )
frøydis m/ 4 Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Når jeg leser dette er jeg like glad med å bo et sted i landet der eneste kollektivtrafikk er skolebuss om morgen og ettermiddag. Jeg er aldri i tvil om at jeg er avhengig av bil for å kunne levere i barnehage og rekke jobb! Lykke til med bussen i morgen. Håper den er i rute: BUSSEN SKAL FREM, var et mye brukt motto før ihvertfall. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå