SolstråleneMine<3 Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Jeg tror ikke at noen teller hvor mange kynnere de har i løpet av en dag, men er det noen som vet hvor mange ca? I uke 24-25?
Jewel m/jente får gutt Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Det varierer veldig fra menneske til menneske. Noen har ikke kynnere idet hele tatt, mens andre kan ha det hele dagen. Så det er nok ikke noe som kan sammenlignes tror jeg.
Pink Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Hva er egentlig kynnere? Muskelsammentrekning? Hvor høyt i magen kjenner dere det? Jeg får nå noe som kjennes som muskelkrampe helt nederst i magen litt ut til siden(e) når jeg går. Av og til merker jeg ikke noe, andre ganger kjenner jeg det bare jeg går bort til bilen.. Gir seg med en gang jeg stopper opp..
SolstråleneMine<3 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2009 Ok For jeg ble sykemeldt fordi jeg hadde for masse kynnere, og legen vil fortsatt holde meg sykemeldt. Men jeg lurer på om det kan ha begynt å bli bedre Kynnere er muskelsammentrekninger ja. Jeg kjenner at hele magen strammer seg og det kjennes ut som om jeg nesten får krampe, uten at jeg gjør det da.. Og så blir magen helt hard. Merker det mest når jeg ligger på ryggen, og gir seg når jeg beveger meg Slik jeg har det da, men jeg vet ikke om det varierer fra person til person
rima Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Jeg var sykmeldt i to uker fordi jeg hadde kraftige, hyppige kynnere. Tror jeg hadde 6 i timen eller noe sånt. Legen ville ha meg ned i 50% stilling, men jeg er tilbake i full jobb og har prøvd det nå i tre uker. Kjenner at det er for tøft. Magen står ut som ei kule med kynner om morgenen når jeg våkner. Signal på at jeg må roe ned. Så fra neste uke skal jeg trappe ned litt. Dette går ikke lenger. Det sies at når en har fått dem kraftig og tidlig, så vedvarer det som regel. Det eneste som hjelper er å ta det mer med ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå