Gjest Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Noe som kan få det til å gå tilbake fortere. Pleier å bruke en gele mot herpes som jeg kjøper på helsekosten,men den er selvfølgelig tom nå
-MtG- Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Aloe Vera. Jeg pleier å ta på fersk aloe vera med en gang jeg kjenner at et forkjølelesessår er på vei. Da bli det borte før det egentlig er kommet. Vet ikke hvordan det er når det alt er blitt ordentlig sår da.
Shabby Cheap Chic Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Zovirax, men den fås bare på resept her mener jeg.
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Takk for tips begge to:) Da skal jeg prøve med aloe vera nå også skal jeg nevne Zovirax for legen.
miapia Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Tror du får den reseptfritt nå. Eneste som hjelper på meg og min kjære. Jo tidligere jo bedre.
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 De selger også reseptfri krem mot herpes på apotek, samme virkestoff som zovirax (aciclovir), den heter Antix, eneste forskjellen er at den er litt dyrere enn den reseptbelagte varianten.
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 å da skal jeg sjekke ut det,hadde vært supert å finne noe som hjelper. Takk!
Shabby Cheap Chic Skrevet 19. februar 2009 #8 Skrevet 19. februar 2009 Antix er langt fra så bra syns jeg.. også er kremen så tynn i forhold til Zovirax. Får "hamstre" når vi skal til Irland.. hehe.. Godt å ha det liggende i tilfellet:)
miapia Skrevet 19. februar 2009 #9 Skrevet 19. februar 2009 Jeg sa feil. Det vi har brukt er vectavir som er reseptfritt.
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #11 Skrevet 19. februar 2009 Har lest litt i felleskatalogen..antix inneholder andre tilsetn.stoffer enn de andre to, blir sikkert tynnere i konsistensen som nevnt over her. Har kun brukt vectavir og zovirax selv, like i konsistens og effekt synes jeg. Vectavir er reseptfritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå