Trollmora Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Vi lånte hytta til svoger og dro til fjells i solskinnet på lørdag. Hytta ligger ca 2 km fra parkering, uten innlagt vann og strøm. Ungene var flinke og gikk opp uten spørsmål, men siste kneika bruker alle å gå opp, for den er bratt! Søndag kom gråværet, og med den feberen til eldstemann. Shit tenkte mor, men mobilen på ringing 2.hver time natten gjennom så fikk jeg jo passet på ham da. Mandag var det også grått, litt sne og skodda hang tungt. Eldstemann måtte bare en tur ut og lufte seg, så han gikk en liten tur på ski. Vi andre tutlet etter og det ble en fin dag tross alt. Ettermiddagen viste nok en gang temp.stiging på gutten, og mor nok en gang bekymret. Hvor lang tid tar det før en ambulanse kan komme oss til unnsetning hvis det skjer noe mer? Kan et ambulansehelikopter lande på vannet rett utenfor hytta? Den ungen gir meg mange grå hår når han blir dårlig, men kald klut på panna, paracet og soving uten dyne gikk feberen omsider ned fra 40.0 til 38,5. For ham er det også i grenseland, men vi fikk nå pakket oss ned i bilen og hjem. Da fikk Trollmora feber og den som fikk ta utpakking og rydding var Trollfar ;o) Onsdag fikk ELdstemann være hjemme med Trollfar, ingen feber, men denne gang for å være helt sikker. Ferie er ferie og vi har ikke brukt sykt-barn-permisjon, så ja vi kan absolutt se positivt på det!
frøydis m/ 4 Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Hørtes ut som en fin hyttetur. Koselig med "skikkelig" hytteferie, uten vann og strøm. Flinke unger dere har som kom seg fram. Ille med feber som stiger, så langt fra folk. Godt at det gikk bra og at dere klarte å holde den i sjakk. Nå håper jeg dere får være friske og raske fremover. Håper du også er feberfri igjen!
Trollmora Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2009 Var bare en liten over-natta-feber som kom og forsvant, heldigvis ) Takk for omtanken! Klæm fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå