Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Har bestemt meg for å få satt inn hormonspiral. Har i alle år slitt med mye blødning og smerter. Blødningen varer i 9 dager og det er så pyton:( Det er sånn at når vi skal på ferie, fest osv..så må jeg sjekke kalenderen og sjekke om det er mens da. Å dra på f.eks fest med 2 nattbind utapå hverandre er ikke det helt store;)) Er det andre som har hatt det sånn, og som har blitt bedre med hormonspiral?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Ja, men nå kan jeg ikke huske sist jeg hadde mensen:-) Kommer en liten blødning av og til, men det er ikke mer enn at det holder med truseinnlegg:-))
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2009 Å!!!!! Er det sant????? Det er jo som en drøm! Håper det blir sånn med meg også!!! Tusen takk for oppløftende svar:)
mamman til to gutter Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har ikke blødd mye før, men har ikke mensen i det hele tatt med hormonspiral. Blør bittelitt av og til, men ikke så mye at det går gjennom trusa. (tar selvfølgelig på truseinnlegg når jeg merker jeg blør, men vet jo aldri når det kommer, sånn ca en gang i halvåret)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 He he, ja det får vi håpe, for det er jo som en drøm. Men jeg trodde ikke helt på det til å begynne med, for jeg blødde en god stund etter at jeg hadde satt den inn. Det er i hvertfall deilig å kunne dra på ferie eller til badeland når jeg vil, uten å forholde seg til mensen.
ApriIbaby Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Blødde i hvertfall normal mengde. Ingen mens med hormonspiral
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2009 Herlig!!! Tusen takk for svar alle sammen :-)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 19. februar 2009 #8 Skrevet 19. februar 2009 Hadde ganske kraftig mens med sterke magesmerter før, nå har jeg så å si INGEN mens og NULL smerter:-) De første mndene hadde jeg uregelmessige blødninger, men nå har det gått seg til og alt er bare fryd og gamme:-) Absolutt å anbefale, jeg var som deg sjekket kalenderen før ferie etc..
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. februar 2009 Åhhh...det høres kjempebra ut! Gleder meg til å få satt den inn )) Merket noen bivirkninger sånn ellers?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå