@nneliten Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Bare må spre "det glade budskap": Thermobaby ammeinnlegg er knallgode! Fås hos babyutstyrsbutikker, f. eks. Reflex. (Også nettbutikk) Dersom det er et stykke til nærmeste butikk er det bare å hamstre! Jeg føler nesten jeg burde fått betalt for denne reklamen, men disse innleggene er tynne, absorberer masse væske og holder deg varm! Fikk januarbaby sist, og trengte ikke å bruke ullinnlegg når jeg brukte Thermobaby ammeinnlegg. Jeg har vært misfornøyd med all de "vanlige" merkene; Natusan, Chicco og Avent... Bare et tips! )
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Så bra! Takk. Er selv allergisk mot ull og fikk lett brystbetennelse forrige gang jeg ammet. Så da skal jeg prøve disse når den tid kommer :-)
1974 Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Så bra med tips. Lurt på hva jeg skal ha med på sykehuset. Kan se om jeg finner disse da.
Ungmamma21 Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 skjønner ikke helt hvo jeg skal gå for å få bestilt via nettet jeg. kan du forklare meg det;)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Babykos selger dem ihvertfall.... Og jeg skriver veeeeeeeeeeeeldig under på hls post! Disse ammeinnleggene er verdt sin pris i gull! De andre er ikke på delt andreplass engang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå