Gå til innhold

De beste ammeinnleggene (engangs)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare må spre "det glade budskap": Thermobaby ammeinnlegg er knallgode! Fås hos babyutstyrsbutikker, f. eks. Reflex. (Også nettbutikk) Dersom det er et stykke til nærmeste butikk er det bare å hamstre! Jeg føler nesten jeg burde fått betalt for denne reklamen, men disse innleggene er tynne, absorberer masse væske og holder deg varm! Fikk januarbaby sist, og trengte ikke å bruke ullinnlegg når jeg brukte Thermobaby ammeinnlegg.

Jeg har vært misfornøyd med all de "vanlige" merkene; Natusan, Chicco og Avent...

 

Bare et tips! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Takk.

Er selv allergisk mot ull og fikk lett brystbetennelse forrige gang jeg ammet. Så da skal jeg prøve disse når den tid kommer :-)

Skrevet

Så bra med tips. Lurt på hva jeg skal ha med på sykehuset. Kan se om jeg finner disse da.

Skrevet

skjønner ikke helt hvo jeg skal gå for å få bestilt via nettet jeg. kan du forklare meg det;)

Skrevet

Babykos selger dem ihvertfall....

 

Og jeg skriver veeeeeeeeeeeeldig under på hls post! Disse ammeinnleggene er verdt sin pris i gull! De andre er ikke på delt andreplass engang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...