i kvitt og svart for alltid <3 Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg!!! Prøver å finne inspirasjon på nett, men veit liiksom ikke helt hvor jeg skal lete. Noen som har noen nettsider å anbefale? Med kjendisbilder, moteblogger eller lignende? Skal ikke nødvendigvis være stivpyntet da:)
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Ingen forslag til nettsider men jeg eeeeelsker å kle meg til fest:D Hva slags fest er det? skal du ut på byen? Forslag: Skjørt(kne kort) med fin overdel, grove strømpebukser og støvletter? Dress shorts(skjønner du hva jeg mener?) med tynne solbrune strømpebukser, støvletter/vinter boots , fin overdel/skjorte? evt t skjorte og vest over? (innmari kult spør du meg..) H&M har skikkelig fin turkis kjole nå som er ca knekort(litt kortere..) som du kan ha f eks svarte grove strømpebukser og støvletter til? og dress jakke f eks? Er jo sååå mye tøft en kan ha på seg , men kommer litt ann på hva du skal ut på? også eeeelsker jeg de lange skjortene som er nå som du kan ha et belte oppunder puppa vettu? dette ble sikkert rotete, men jeg ble litt ivrig hehe:)
i kvitt og svart for alltid <3 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2009 Tusen takk for suuuupre tips:) Skal feire bursdagen min med en vennegjeng og så skal vi ut på byen. Tror jommen jeg skal gå for shorts, støvletter og skjorte med vest over:D Men flere tips taes imot med åpne armer:)
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Åååå da blir du mega stilig!! Moro moro! =))) Kos deg masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå