Gå til innhold

Kjøpe timeshare på anfi del mar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet noe om det??? Et vennepar av meg har akkurat gjort det, men jeg kan ikke fatte visten med å betale nesten 300 000 kr for en uke i syden. I tilleg kommer vedlikehold. Noen som kan si noe om det? De fikk vite at de kan leie leiligheter over hele verden til en rimeligere penge gjenom samarbeidspartnerne deres. Virker dette, og er det rimeligere???

om det er noe bra, må jeg innrømme at jeg gjerne vil være med dem da for det ser jo veldig fint ut på internettsidene da..

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Jeg ser ikke helt greia... Betale masse penger for å få lov til å ha en leilighet en uke eller to i året? Man får MANGE sydenturer for 300 000 ihvertfall! Hm, jeg tror det må være noe snusk.

Skrevet

det er det jeg mener også, men har ikke sagt så mye enda for de er virkelig innstilt på dette. Kan ikke være en gledesdreper når jeg ikke vet noe om det

Skrevet

Det har jeg aldri forstått.

Tenk hvor mange forskjellige steder man kan reise for samme summen:-)

Virker som om de tror at de kjøper seg leil. i syden. Men det gjør de jo ikke, for det er visst den jobben om man vil bytte uke:-/

Skrevet

Ja det stemmer det, men de som har de mest exclusive betingelsene får jo alltid bestille leilighet først. dvs meget vanskelig og få 1-2 uker i vinterferien, det samme med fellesferie om sommeren!

Kjenner noen som kjøpte seg inn her, de fikk kun ukurante datoer de kunne reise på og ikke passet det for dem og reise heller når det var ledig i kalenderen til anfi del mar!

De solgte seg ut med et solid tap, men er glad de er kvitt dritten! Ja , det er veldig fint der og meget barnevennlig, men hva hjelper det når man ikke kan benytte seg av anlegget når man ønsker???

Skrevet

de klarte å bli kvitt den asså?? Vennene mine har flytende uke, men fikk beskjed om at det lønte seg å bestille ca 1 år i forveien for å få uken de ønsket.

lurer på hva jeg skal si jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...