Gå til innhold

Mensmurringer? uke 7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går snart over i 7. uke, og nå i kveld har jeg kjent mensmurringer. Blir bare så bekymret for alt og ingenting jeg ass.

Kan noen berolige meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går snart over i uke 7 og jeg hadde også skikkelige mensmurringer for to dager siden. Jeg tror det er heeelt normalt :)

Skrevet

Jeg ogsaa. Gikk inn i min 7. uke idag, og har det forsatt til tider

Skrevet

Det er helt normalt=)Livmoren din og båndene som strekker på seg....Hadde vært rart om du ikke skulle kjenne noen ting da=)

Jeg er i uke 17 nå og har det innimellom ennå.....om det kan gjøre deg litt mer trygg:)

Skrevet

Ja d skal du ikke bekymre deg for,kjære deg:) Helt normalt med disse murringene. venter mitt 4 barn og jeg har slike også. D er nok livmora som ordner seg til å vokse. Husk at den er en muskel ig skal tøyes.

Skrevet

jeg hadde også murringer på den måten da jeg var fra uke 6 og oppover. ga seg mer på uke 9.... når det er sagt så har jeg det til tider enda,(uke12) men ikke i så sterk grad og ikke så ofte ;)

er nok heller et godt tegn tror jeg..at den lille og alt som følger med vokser seg større =)

Skrevet

Akkurat slike svar jeg ønsket fra dere. Dere er supre=)

Tusen takk.

Skrevet

Dette er ikke noe annet enn syt, men jeg har kjeeempkjempe mensenmurringer akkurat NÅ ! Direkte ubehagelig mot vondt huff !!! Så du er ikke alene !!

Skrevet

Jeg har ikke slike murringer lengre, gikk i min 11.uke idag...

HJELP!! Nå ble jeg bekymret!!! Finnes det noen der ute (gjerne 2.gangs) som ikke kjenner spesielt til disse murringene???

Skrevet

puh.. godt å høre at det er mange som har det. har vært litt bekymret for all stikkinga..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...