Minnie_Moon Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Hei hopp! Jeg skal jo være her jeg nå... Av gammel vane spradet jeg rett inn på 1. trimster, men så kom jeg på at der hørte jo ikke jeg hjemme lenger. Er 12+1 i dag. Herlig å være over i 2. trimester. Men synes i grunn det har gått fort. 2. trimester er jo det lengste synes jeg, men er jo mye som skjer da, med å informere omverdenen og ordinær ultralyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå