mammarettogslett Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Hva skal jeg ønske til snuppa???
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 jeg har masse forslag, så få du heller stryke det hun allerede har dukke dukkevogn dukkeseng gåbil eller gåvogn (jenta mi har begge deler) uteleker dersom dere har plass ute; sandkasse, sklie, dissestativ/huskestativ cd-spiller (jenta mi elsker musikk og å danse - hun er rett over 1 år) ting til rommet hennes (dersom hun har eget rom): bilder, lamper, liten stol og bord
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Jonas fikk gåbil, gåvogn, og leker til bursdagen. Vi skal kjøpe leketelefon fra Fisher Price, han likte den sååå godt når vi så på den i butikken...
mammarettogslett Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2009 takk!mange fine tips:) Noen flere?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 må slenge meg på bøker ja! Jenta vår er glad i bøker, hun har en med kattunger i, der det er "pels" på kattene, hun stryker og stryker på de Og så har hun en med dyrelyder, der det lager lyder når hun løfter på klaffen, den liker hun kjempegodt
-MtG- Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 Bøtte og spade Ordentlig tøy kinderbike(www.kinderbike.no) bøker giftrie tegne og malesaker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå