¤A-09¤ Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Er i uke 30 og det har begynt å gjøre veldig vondt når han i magen beveger seg. Flere som har det sånn? Betyr dette at han ligger langt nede i bekkenet allerede? Noen ganger kjennes det også ut som han er på vei ut! En helt merkelig følelse.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Bevegelsene mini gjør med hodet/skuldrene/armene er sykt vonde på meg også og har vært det i endel uker. Han ligger med hodet ned men er ikke festet. Hadde en tur på føden (falsk alarm) natt til i går og fikk beskjed om 3cm åpning, men veldig lite nedsunket, så smertefullt og følelsen av at de "detter ut" trenger tydeligvis ikke ha sammenheng med modenhet (dessverre for min del - bra for din ;o).
¤A-09¤ Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2009 Det var godt å høre for min del da. Håper det skjer noe hos deg snart, så du slipper overtid! Jeg var hos legen på mandag og hun mente han lå litt på skrå med hodet mot lysken. Kan virke som det stemmer da jeg kjenner hikkingen her også:-) Gud så mye man lurer på når man er førstegangs!
Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Hehe samme her,snart 34 fullgåtte.. Er ikke alltid det er like behagelig når mini beveger deg inni der,og kjennes ut som om jeg har den åpningen hvor det bare en fosterhinnen som holder h*n der inne og at den kan briste når som helst hehe. Det er ikke tilfelle da..men kansje det er det mange omtaler som nedpress? Noen ganger er det en voldsom kneking inni der hvor h*n kneker seg inn i bare ene siden av magen så magen er heeelt skjev..ikke så behagelig lengre ettersom h*n er begynnt å bli så stor! Men tror kansje det er begynnt å bli bra trangt inni det og at det strekker godt i livmoren når h*n beveger seg og at det er litt smertefullt? Ikke vet jeg,ikke så behagelig men er ikke slik at jeg frykter det er noe gale heller ;o) Vi får holde ut de siste ukene,selv om jeg plutselig har begynnt å merke at det er begynnt å bli skikkelig tungt!
Mathiasjuli07-Ida Iselinmars09 Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 noen ganger føles det ut som hun skal vinke ut.. eller bare hoppe ut av meg.. gjør så utrolig vondt nedover... en utrolig vond stikkende følelse men er ikke hele tiden da heldigvis. men flere ganger om dagen.. er sikkert hodet og hendene hun leer på da
EnLitenPrins Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Kjenner til den ja..Følest ut som han holder på grave seg ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå