Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har ikm på søndag, men jeg har faen meg begynt å spotte i dag! Våkner om med mensen i morgen, helvete! Jeg er så sint, alt jeg vil er å bli gravid! Faen! Vanligvis blir jeg lei meg når jeg får mensen, men i dag blir jeg bare sint! Jeg er lei av å prøve, jeg vil bli! Faen!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 skjønner at du er frustrert,men jo mer fokus du har på å bli gravid..vanskligere blir det.. kroppen din blir påvirket om du bare tenker gravid gravid gravid. jeg har en venninne som prøvde i 10mnd...full fokus på å bare bli gravid... når de "ga" opp og vurderte å få hjelp..da ble de gravide.. så du må prøve å nyte sexen uten baby tanker =) lykke til neste gang =)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Tiden det tar å bli gravid kan variere veldig. Vi prøvde 3 mnd på nr 1, 10 mnd på nr 2, 4 mnd på nr 3, og 5 år på nr 4. Nå orker vi ikke fler forsøk. Blir jeg gravid så blir jeg gravid. Om ikke så var det ikke meningen vi skulle ha flere enn 4! Mannen min ønsker seg mer nr 5 enn meg, så det er kanskje derfor jeg klarer å ta det så med ro også? Men jeg er litt i den meningen jeg også, at jo mer du henger deg opp i graviditeten, jo lenger tid kan det ta. Det er jo mange som har blitt gravid etter undersøkelser før prøverør, eller har blitt gravid raskt etter prøverørsbarnfødsel. Så fatt mot. Har du født fra før, og svangersakapet og fødselen gikk greit har du jo bevist at du kan fra før! Så derfor er det bare å slappe av, og ha sex med glede, ikke med ett mål for øye, bare graviditeten
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har barn fra før av og begge er unnfanget i første pp. Så hvorfor tar det tid nå? Har holdt på siden august, jeg er ikke vant til at det tar sånn tid, hehe. Jeg stresser ikke så mye over å bli gravid at jeg temper hver dag og sånn, men rundt el blir det jo ekstra fokus og dagene før mensen er fyllt av forventning og spenning. Så jeg blir skikkelig sur når mensen kommer før tiden, jeg føler meg rett og slett snytt. Kunne jeg ikke fått lure litt til da? Men men, ny pp nå, nye muligheter. HI
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 sikker på at at det er mensen som kommer da?? Det kan jo muligens være en festeblødning...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Det er nok litt sent til å være festeblødning... el var jo for nesten to uker siden og egget fester seg 5-9 dager etter...:-( Er nok mensen som er på vei, jeg spotter alltid kvelden før jeg våkner i et blodbad. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå