Gå til innhold

Gjør dere noe håndarbeid?


-carina-

Anbefalte innlegg

Har dessverre alt for liten tid til å drive med sånt, men hender en sjelden gang at jeg kan strikke litt. Nå var det ei på jobb som begynte å strikke, så i dag har jeg kjøpt garn for å ha litt å pusle med når jeg skal jobbe nattevakt. :o)

 

Tenkte å begynne på denne genseren her til storebror:

http://www.sandnesgarn.no/StortBilde.aspx?bildeId=203734&mElement=hGarn&stortBildeSti=stortBilde&bildeStiType=hefter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel brodering det går i her, har laga en del bilder til guttungen som han har på rommet sitt. Og sånne bilder som det står navn, fødselsdato, vekt og lengde på til ungane. Og adventskalender til guttungen, må vel få til en til lille tulla snart og:)

++++ en HAUG me masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hekla et pledd til guttungen. Ble igjenn mye garn, så jeg hekla en lue også. Enda mere garn igjenn, så nå hekler jeg sitteunderlag som jeg skal tove, men må nok kjøpe mere garn da, for det blir nok forlite:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg strikker, men er svært dårlig til å fullføre det jeg har begynt på, derfor har mannen min nå lagt ned forbud mot mer strikking. Så nå har jeg i stedet begynt med scrapbooking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broderer litt, men synes det er blitt lite tid til det etter lillemann ble født...

Holder fortsatt på med bildet med navn og fødselsdatoen hans, som jeg begynte på før han ble født, he he.

Han har heldigvis en oldemor som strikker til han da, og besta hans er rå på å strikke sokker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg kan ikke strikke, men jeg holder på å brodere en julekalender til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en djevel på å strikke skjerf og luer til voksne og pledd til babyer ;-)

Akkurat nå strikker jeg pledd til ei venninne som skal ha baby i løpet av våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Broderer jeg også, men som det blir sagt så blir det ikke så mye tid til det lengre. Strikker også noen vesker innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...