Gå til innhold

Gave til nybakt mamma? Noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min venninne ligger på sykehuset nå for å døde sitt første barn. Jeg har allerede kjøpt gave til den lille, men så vil jeg så gjerne gi noe til henne også. Noen som har noen gode forslag til hva man gir en nybakt mamma på sykehuset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper ikke hun har planer om å døde sitt barn:)

En god håndkrem trenger en alltid! En vasker hendene 1000 ganger pr dag, og det var den fineste gaven jeg fikk. En liten eske eksklusiv sjokolade er også fin fint.

Skrevet

Ojsann.. den skrivefeilen der var jo ikke helt bra nei!! :)

Skrevet

Det var en fin tanke av deg. Kjøte en god bodylotion til min vennine når hun lå på sykehuset, det satt hun veldig pris på. Jeg visstnok den eneste som kjøpte gave til henne. Ellers så kan du kjøpe ansiktsmaske, gavekort på klær, en god bok etc.

Skrevet

Det er flott med kremer og div. Jeg fikk et par lyseblå angora ull sokker, de satte jeg veldig pris på:-)

Skrevet

Utrolig fine de Willow Tree figurene. Jeg fikk en selv av en venninne når jeg ble gravid. Det er en tre figur av en høygravid dame som hviler hendene på den gravide magen. Vet også de har figuer av mødre med et spedbarn i armene ( i forskjellige utgaver). Selger dem på Black Design ihvertfall..

På denne linken kan du se hvordan de ser ut :)

http://www.willowtree.no/Katalog/willow-tree.pdf

Skrevet

Da jeg lå på sykehuset med nr. 1 ble jeg mest glad for at min svigerinne kom på besøk med deilig oppskåret frukt. Jeg hadde ikke tenkt på å ta med noe ekstra å spise på, og det var godt å få denne omtanken. Jeg fikk sjokolade av noen også, men den friske frukten var best.

Ellers er egenpleieprodukter flott, eller kanskje en hyggelig bok.

Skrevet

Jeg ga et armbånd til ei venninne av meg. et sånt til å kjøpe til perler/stener ting og tang. Pandura eller sterlinks tror jeg. Det var veldig pop, og nå er jeg aldri tom for ideer til bursdagsgaver o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...