Gå til innhold

Hva er det mest pinlige du har gjort ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker da du ble så flau at du kunne sunket i jorden.

Selv tror jeg det var da jeg dro hjem etter en bytur med en jeg hadde vært forelsket i lenge, var sånn ca 18 år da. Hadde drukket litt for mye og han bodde hjemme sammen med familien. Måtte på dobesøk sånn ut på natta, var spillter naken og gikk inn i feil rom i den mørke gangen,- la meg i senga til lillesøstra, hun var sånn ca 16 år da. Hun fikk selvfølgelig sjokk da hun våknet med en naken totalt ukjent jente siden av seg!

Hjelp!! var såååå flau, turde ikke fortsette et forhold med han, ville jo aldri turt å møte familien, kanskje visst det hadde skjedd i dag, men ikke da jeg var 18 og flau over alt mulig ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, ler så jeg nesten tisser i buksen:-))))))))))))))

Skikkelig pinlig:-) Og skjønner godt at du dumpet han! Hahahahahahahahahahahaa!!!!

Jeg husker en pinlig episode. Har fortalt om den før, men nå skal jeg spise middag;-D

Later darling!

Skrevet

Ler så jeg holder på å falle ut av sofaen av deg da:-DD

Men nå har jeg tenkt og tenkt..... Men kommer ikke på noe sååååå pinlig. Du toppa heile driden:-))

Tenke mer:-D

Skrevet

hehehe:-D Utrolig at jeg klarte å fortelle historien, gikk omtrent 10 år før jeg i det hele tatt klarte å tenke på det uten å rødme;-)

Skrevet

hahahahahhahahahahahahah =D

Du toppa lista du ;o)

Jeg har så mange pinlige episoder at jeg aner ikke.Har en tendens til å fortrenge det hehehe.

=0)

Skrevet

Fniiiiiis.................jeg ler ennå!!!

Skrevet

Hahaha der fikk jeg meg en god latter, sitter her og kniser og ler for meg selv!! Takk for at du delte, jeg trengte litt latter nå:)) Jeg har nok gjort en del pinlige ting jeg og, kommer ikke på noe nå, men lover at jeg skal dele når det dukker opp:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...