mommytil2gutter Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Han hadde 38,1 i dag fram til kl 11 og så 37,5 resten av dagen og i kveld ble det 38,2. Hva synes dere? Barnehage eller ikke? Er så usikker og han er så lei av å være inne og hjemme. Bare så det er sagt, jeg skal ikke sende ham hvis han har feber i morgen tidlig men hvis det er normalt i morgen.....?
Ksenia & Anjem Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Hadde uansett hatt han hjemme..Ofte febern kommer i løpet av dagen
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Hjemme i morgen. De bør ha en feberfri dag hjemme når de har vært syke med feber.
elikatt -mamma til 4- Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Anbefalingene fra leger er at de bør være hjemme en dag etter at de er feberfrie. Jeg ville holdt han hjemme, ofte blusser feberen opp igjen hvis de tas ut for tidlig.
Hønemor og gullgutten Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Hold han hjemme i morgen. Bør ha en feberfri dag i morgen. Min gutt har en normaltemperatur på ca 36,8 på dagtid, så dersom jeg måler 37,5 midt på dagen, kan jeg være sikker på at han får feber på kvelden. Kan være lurt å ikke bare forholde seg til 37,5 som er "standard", men hva som er normalt for din unge.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 De skal ha en dag helt uten feber hjemme før bhg!!!! Så det er bare å ha han hjemme en dag til =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå