Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sjangsen på at det skal gå galt når man har sett hjerte slå uke 6,4?

er inni min 9 uke skal på ny ul. den 13 mars, men klarer ikke å slappe av, nærmer meg ukene jeg begy. å blø med nr 2.

da hadde jeg jo ikke sett hjerte slå den gangen og jeg har født en frisk å bestemt gutt etterpå men alikavell klarer jeg ikke å slappe av er livredd, uff så dum jeg er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En sa til meg at sjansene er store om en har sett hjertet slå. Opptill 80%. Jeg har også lurt på dette, for har mistet 9 stk selv. Da har jeg aldri sett noe hjerteslag. Nå derimot har jeg sett det på begge fosterene i uke 6+5 og uke 7+5, så jeg er litt beroliget denne gangen. Det kan jo selvfølgelig gå galt likevel. Men en får tro det beste og håpe at alt går bra på neste UL også. Lykke til!

Skrevet

Kjære vene, det var mye, syntes det var tøft bare med denne ene jeg.

ja han sa atd et så veldig bra ut selv om han ikke så så mye men også man kan aldri helt vite heller.

All lykke til med deg og dine to små :)

Skrevet

Jeg har lest at etter man har sett et hjerte banke, er det kun 10% sjangse for å miste :) Ergo 90% sikkert at det skal gå bra, det er jo bra odds !!!

Skrevet

da jeg var på UL i uke 8 sa jordmoren at når man har sett at hjertet banker, og alle mål stemmer i forhold til forventningene, er det så å si ikke grunn til å bekymre seg.. hun sa at før sa man uke 12, fordi da kunne man ikke se inn i magen... men nå når man har UL er det mindre grunn til å bekymre seg..

Skrevet

Takker jenter nå skal jeg prøve å slappe av frem til ul. 13 mars igjen.

satser på at dette skal gå bra,og at ungen er frisk å har det bra inni der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...