Gjest -<<- Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Pent, så lenge man har et etternavn som står noenlunde i stil. Matheus Olsen er ikke helt greia, liksom.
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Nei, det blir hakket for bibelsk for min del gitt ;-)
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Det er fint:-) Selv ville jeg kanskje foretrukket stavemåten Matteus.
mayaya Skrevet 19. februar 2009 #8 Skrevet 19. februar 2009 Fint Selv funderer jeg på Mathias, det er ikke så kjempelangt unna da.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 19. februar 2009 #13 Skrevet 19. februar 2009 Bibelen.... Unnskyld, men det er det jeg tenker når jeg hører det navnet. Det er jo et veldig fint navn, men forbinder det med matheus egangeliet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå