Gå til innhold

holder bade-bleier på tiss og bæsj?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De holder nok ikke på tiss siden de ikke trekker væske, men de holder vel til en viss grad på bæsj. Ingen av mine har bæsjet i de i vannet så jeg vet egentlig ikke.

Skrevet

Nei, sambo hadde et uhell med tulla, heldigvis etter bading, bæsjen rant rett ut i følge ham...stakker tulla måtte dra hjem helt våt da han ikke hadde tatt med ekstra klær og bleier. Sambo sier han ikke helt forstår poenget med disse bleiene når de alikevel ikke holder på tiss og bæsj:-)

Skrevet

Hvis de passer, så skal de sitte stramt rundt beina og magen og da skal de holde på bæsj. Tiss holder de ikke på, da ville de trukket til seg vann også og babyen ville sunket ned i vannet.

Min erfaring er at de sjeldent sitter godt nok rundt beina. Vi har heldigvis ikke hatt noen uhell, men ser rett som det er noen på babysvømminga som "sagger" bleia sånn at alt ville havnet i vannet hvis de hadde uhell.

Vi brukte badebuske i stedet for og den satt mye bedre. De har feks på babyshop noen med strikk i livet og rundt beina og de ville holdt på bæsj hvis det hadde havnet i den.

Skrevet

De holder ikke på tiss nei, men skal holde på bæsj.. Men har opplevd det som en over her skriver, at alt bare flyter ut... Tror kanskje det er like greit å bare kjøpe en sånn badetruse..

Skrevet

Den holder på bæsj, man bare dersom bæsjen er fast, og altså liten vits til babyer iallefall...

Vi bruker det til hun på 2,5.

Minsta har en sånn badedrakt med "plastikk" i stoffet i bleieområdet som holder på bæsj, men ikke tiss. Den er veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...