Gå til innhold

Oisann, en liten nedtur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt gravideklær fra H&M, alt i small som jeg brukte i forrige graviditet og som jeg vanligvis bruker. Men alt var for smått og jeg er bare i uke 13!!! Har lagt på meg 5kg+enormt oppblåst....

Formen er bedre så får komme i gang med trening, ellers blir dette en tung graviditet tror jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er gravid i uke 25 +3 og venter vårt første barn. Jeg har lagt på meg over 10 kg allerede, men spiser normale måltider, og går lange turer hver dag. Sist gang jeg var hos jordmor på kontroll lå jeg llitt utenfor det grønne feltet på helsekortet, men denne gangen var jeg innenfor. Det kan tyde på mye fostervann eller at babyen er stor etv...helt normale årsaker :-) Jeg kommer i noen av buksene mine, men har kjøpt noen flere på H&M MM...mer behagelige!

Det kan variere ofte hvor mye en legger på seg iallefall fra svangerskap til svangerskap.....Så lenge en er flink å holde seg i aktivitet og lever ett normalt og sunt liv bør du ikke tenke noe på det, eller bekymre deg over det! Det tok litt tid før jeg klarte å venne meg til den voksende kroppen, men det er jo bare helt feil å fokusere på det og kropp når en egentlig skal glede seg over den flotte happeningen :-)

Både legen og jordmoren sa til meg at det er helt individuelt hvor mye folk legger på seg, og at jeg ikke måtte bekymre meg. Noen spyr hele svangerskapet, mens andre har det helt topp uten en eneste plage!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...