Gå til innhold

Kjøpt / Funnet ut hva slags vogn dere skal ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har faktisk kjøpt vi. Er bare i uke 16 , så er veldig tidlig. Men kom over så bra tilbud, så umulig og avslå :-)

Vi har også kjøpt to vogner;

- Baby travell ; Helt Ny !

To i èn vogn. Liten bag, og kan gjøres om til sportsvogn.

Små hjul foran og store bak. Så denne blir godt å ha i sommer, og når babyen er liten. Liten bag, og tar liten plass. Senere vil den bli brukt på ferier. (og passer fint inn i min lille konebil. Liker best å kjøre den vesle bilen min, fremfor stasjonsvogna til sambo ;))

- Den andre vi har kjøpt er en svart simo kombi; Under 1 år gammel.

Den er veldig fin når ungen har blitt litt større, og bedre med en med fire store hjul på vinteren.

Vi fikk begge vognene for 6000 , -

Og synes det var for billig til å avslå ;)

Noen andre som har kjøpt vogn , og hvilke valgte du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestilte OTH (Mountain Buggy) Urban jungle, fargen sand fra Barnas Hus på lørdag. Betsilte vognen, bagen og saueskinnet som hører til. Det tar opptil 8 uker å få den inn til butikken. Gleder meg så til å få den, og ikke minst til å bruke den:)

Skrevet

Jeg har en oth vogn fra før av som minstemann på 2 år bruker, også har jeg en teutonia mistral fra eldstemann, men jeg skal nå kjøpe emmajunga mondai duo vogn i fargen hvit, jeg syns den vognen er så fantastisk fin;)

Skrevet

One Three Hill (Mountain Buggy) Urban jungle,

Det finnes ingen bedre vogn, Jeg er superfornøyd med den!!! ;o)

Kjøpte den som sportsvogn til første mann, nå er bagen bestilt! (har termin i juli)

Skrevet

Vi har kjøpt fjorårets modell (i Sverige) OTH Urban Jungle. 4 år siden jeg trillet vogn, men denne så kjempeflott ut! Plomme/Lilla - tvillingvogn da. Den kostet 6800,- norske.

Årets modell koster 14000,- norske

Begge priser er med to hardbager!

Jammen meg dyrt med tvillinger.. ;)

Er bare i uke 18, kjøpte denne for nesten to uker siden, for synes tilbudet var så godt og de hadde ikke mange igjen...

Skrevet

Vi har kjøpt oss Simo kombi Limited edition 2009 modell=)

Skrevet

Jeg har en jente fra før å kjøpte emmaljunga...utrolig fornøyd å kunne ikke tenkt meg noe annet. Jeg har plass til å ha en stor vogn, bor i et hus....Vet at barnet mitt sovert tryggt å godt når det er kaldt ute på vinteren... Den ser ubrukt ut så den kommer jeg til å fortsette å bruke:) god å trille...kompakt, kvalitet...veldig fornøyd !!

Skrevet

Jeg skal ha simo kombi, har bare ikke kjøpt den enda:)

Skrevet

Vi skal kjøpe simo duo, var planen.

Venter på de nye fargene....

Har hatt simo kombi og var fornøyd med den.

Så skal vi ha en trehjuling der man kan feste maxi cosi setet på i tillegg, som er lett og grei å ha med i bilen..

Skrevet

Jeg har kjøpt en basson roma! Hadde denne også til mine 2 første (men siden jeg ikke skulle ha flere, gav jeg den bort :P)

Skrevet

Vi har Simo kombi fra forrige barn, ser nesten ny ut, så den skal vi fortsette å bruke. Men jeg vurderer om jeg trenger en søskenvogn for 2-åringen er ikke så glad i å gå selv alltid, og det blir nok ikke bedre når den lille kommer...

Skrevet

Så da skulle jeg spørre om noen har noen erfaring med søskenvogner (men jeg glemte visst det;-))

Skrevet

Vi har fra før 2 vogner, en Emmaljunga City Cross med hardbag. En Carena Easy trille og den nyinnkjøpte Carena Double Swing med babybag som vi skal bruke når knøttet kommer i juni. Takk og pris har vi kjøpt hus som er stort nok til å huse alle vognene under trappen (innflytting i august) for alle blir nok brukt på hver sitt vis.

Skrevet

Blir teutonia mistral s her, har hatt simo kombi før, og er fornøyd med simovogna, men den er upraktisk her vi bor nå. (midt i en by, og trang leilighet) vi har bestemt oss (endelig!!) for å gå for fashionbagen på teutoniaen, men i begynnelsen var vi veldig bestemt på at vi skulle ha softbag oppi sportsdelen. Men det så veldig trangt ut, så vi går for fashion bagen da :) gleeeder meg stort til babyen kommer og vi kan trille rundt med den nette, lette vogna (til motsetning av simo dråget som står under trappa her)

Skrevet

Jeg har en TFK Joggster Twist og en TFK Buggster etter guttungen, så for meg var det bare å kjøpe bagen... hehe Baby-bagen kan også klikkes på Buggsteren, paraplytrille, så det blir deilig til sommeren! Gleder meg stort til å montere opp vognene... De ligger i garasjen vasket og nedpakket...

Skrevet

Vi har kjøpt en Phil & Teds Vibe, i tillegg til at vi har en Bugaboo cameleon:) Gleder meg masse, masse til å trille begge to i samme vogn. Sukk, ennå mange måneder til..

Skrevet

Kjøpt en gammel brio kombi vogn brukt av en på jobben jeg da.He he,men skal kjøpe en reise vogn oxo..SKAL titte litt i utlandet før jeg kjøper evt.... Noen med gode erfaringer på reisevogn?

Skrevet

Vi skal kjøpe en black croc Emmaljunga Mondial Duo vogn med classic understell, og en OTH vogn som joggevogn. Skal kjøpe OTH'en når vi er i USA da det skal være mye billigere der:-)

Skrevet

Har emmaljunga etter jenta mi så den skal vi bruke igjen, har ikkje tenkt tanken pa anna vogn.. E så fornøyd med den eg har...

Skrevet

Jeg synes dette med vogn er sinnsykt vanskelig å bestemme seg for!! Er bare i uke 13 men har allerede vært rundt på alle sider for å sjekke ut erfaringer. Tror jeg har tre forslag som jag skal presentere for min kjære samboer:

Emmaljunga Mondial Duo - Creme Leatherette

Elsker fargen på bagen, selv om det sikkert er lite praktisk med cremefarget etterhvert som høsten kommmer... Er litt inne på fire hjul siden vi bor i hus, har stor bil og jeg har sterke planer på å være ute på tur med barn og hund minst en time hver dag på både vanlig vei og skogsvei. Må ha god komfort for den elskede babyen min! Og så er jeg jo svensk... :)

Emmaljunga Cangaroo - Creme Leatherette

Liker trehjulingen så godt òg - og det går å bruke Mondial-bagen hvis man kjøper en adapter (dersom jeg har skjønt det riktig?!). Synes kanskje at trehjulinger er litt morsommere når man sen går over til sportssete. Og så kan man jo kjøpe vognen i en mørk farge som tåler litt dårlig vær og ha bagen i den fine cremefargen.

EasyWalker - mørkeblå

Dette blev et alternativ etter at jeg var ute med venninnen min forrige helg og trillet sønnen hennes i EW'n. Den var utrolig flott å kjøre, selv om det var MASSE snø og hun er utrolig fornøyd med den. Og tydeligvis bestiller du på nett og får den levert hjem til dørren din etter en uke...

MacLaren

Og så blir det absolutt en MacLaren-trille for bruk i byen når barnet kan sitte opp. Har alltid likt den så godt og ovan nevnte veninne er utrolig glad i sin. Greit med en trille osm er enkel å slå sammen, er veldig fin å kjøre og samtidig ser litt kul ut da! :)

I tillegg satser vi på å kjøpe når vi er på besøk hjemme i Gøteborg, enkelt å greit...

Så - det var planen min! Noen som har kommentarer og inspill? Erfaringer??

Ha en god helg, klem klem!

Skrevet

Jeg hadde simo duo til frøken nr1, var veldig fornøyd, men syntes den ble så tung å løfte ut og inn av bil osv. så denne gangen har jeg kjøpt brio happy duo (grå) syntes den var kjempe søt og vi fikk kjøpt den for bare 3990 kr på butikk pga gamle farger skal ut.

Jeg har også en quinny trehjuling som jeg begynte å bruke da snuppa var 6 mnder, den skal jeg ha denne gangen også. kjempe fornøyd med den:)

Skrevet

Dere som har sino kombi, er ikke denne forferdelig tung og stor??

Jeg hadde det til jenta vår, var fornøyd da (for 6 år siden) men var tung å løfte i bil osv.

Ser på nettet at ny simo kombi veier over 20 kilo, men andre vogner veier 10-11 kilo!!

Så her er det mange kilos forskjell!

Dessuten synes jeg simovogna er så høy, jeg er veldig liten selv, og har sett at det er kommet mange lave vogner.

Men vet ikke enda hvordan vi skal kjøpe, har sett endel, men klarer ikke bestemme oss..

Skrevet

jeg har hatt ei simo kombi til de andre to,men har veldig lyst på TFK joggster twist denne gang,men vet ikke om jeg vil ta meg råd til det.er jo tross alt siste ungen vi har tenkt å ha så kanskje like greit å bruke den vi har.Er mye brukt men ser ennå veldig fin ut :)

Skrevet

Jeg hadde en simokombi til førstemann og solgte den fort, den er sinnykt tung å løfte i bilen.

Kjøpte en teutonia mistral med softbag (som hun forøvrig sov i med voksipose til hun var nesten 2 år, så det er plass nok).. men nå finner vi ikke bagen...

så jeg har kjøpt en brukt fashionbag til teutonia spirit og skal se om jeg får tak i brukt spiritvogn når det nermer seg!!

har også hatt trollervogn, både singel og dobbel og fornøyd med de, men de egner seg ikke til vintervogner her vi bor.

Skrevet

Jeg har bestilt meg en Emmaljunga Edge duo combi farge : Titan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...