Gå til innhold

kan jeg spise sjokoladekaka????

Anbefalte innlegg

Skrevet

lagde en kake til jenta sin 2 års dag men i kremen oppå er det endel egg..å de er jo da råe.. har spist en liiiten bit men er det sånn at det går greit å spise sånt eller?vet at noen er nøye med salami osv men såå hysterisk er jeg ikke, skal jeg holde meg unna denne kaka eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg ville personlig byttet ut spekamaten, salamien, med et stykke sjokoladekake. Begrenset hvor mye rått egg det er i kremen forhåpentligvis! ;)

Skrevet

Kaka hadde jeg spist ja! Jeg spiser og salami ol. men holder meg unna fenalår og spekeskinke (med mindre jeg har hatt pakken i frysern i 2 dager først da... GODT TIPS!) Vi er så langt på vei nå og at jeg er litt mindre hysterisk nå... Grunnen til at det er farlig med rått er jo for at man kan få toksosplasmose og det kan skade hjernen til babyen, men nå er jo babyen liksom ferdig og bare vokser jeg større.. Er liksom ingen organer nå som utvikles, alle bare vokser!

Googla litt til deg! les dette:

http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=336561

Skrevet

At det er rå egg i kaken har jeg aldri tenkt på. å jeg har spist mye kake.. hm... jaja.. tror fint du kan spise den kaken. inngen av mine unger er unormale tror jeg.. hehe de er bare vittige...Spis du... jeg hadde vertfall gjort det. :) Men jeg er en sånn såkalt fæl mor som har spist fårepølse og da.. (men tvler på den kaken har noe å si)

Skrevet

Jeg og hadde spist sjokolade kaken ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...