Gjest Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Heisann Bare lurer på når dere fikk tilbake mensen etter å ha mistet jeg? Jeg var 9 uker på vei,da jeg mistet... Det er nå nesten 7 uker siden,og begynner å bli veeeeldig utolmodig her ;( Jordmora sa det var mest normalt å få den tilbake mellom 3-6 uker,men ha da ingen tegn til at den kan komme?? Kan man bli gravid, selv om den ikke har kommet tilbake? Jeg måtte ta sånne tabletter,for å "fø" ut "fosteret"... og tenker da kanskje at mensen kom i mellom der?? hehe,huffa meg... nå er det på'n igjen med denne utspørringa Har prøvd i over 2 år,så holder på å bli gaaaal....
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Hei:) Fikk tilbake mensen etter ca 4 uker tror jeg det var. var 9 uker på vei jeg også.. mistet 4. november.. så begynner å komme meg igjen nå Blødde litt over en uke etter jeg miste.. så kom mensen tilbake med vanlig syklus.. Men det har vært litt rart de to siste gangene nå. Men tror det mulig å bli gravid før man får tilbake mensen. Men man blir vel anbefalt å vente med prøving til etter første mens.. men tror det er fullt mulig å bli gravid;DDD Håper det går bra med deg/dere. Lykke til:)
J -76 Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Fikk mensen tilbake en måned etter uskrapning. Lykke til da!
lioness* Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Hei Mistet 8+4 i desember, og fikk mensen igjen etter nøyaktig 5 uker. Jeg ville gått til legen var jeg deg, så du får hjelp til å sparke igang hormonene dine igjen. Vet man kan få tabletter som fikser dette. Med mindre du er gravid igjen da!! Det er jo fullt mulig det. Har du testet? Jeg også tok de tabelettene og blødde i 2,5 uker. Fikk el noen få dager etter at jeg sluttet å blø. Blødningen regnes som en "mens" men neste el blir gjerne litt forsinket. Holdt på i to år her også, så skjønner godt hva du mener... man blir veldig utålmodig. Har dere vært til utredning for å se om de kan finne ut av hva som er galt?
Musemor med tre søte små Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Hadde MA i uke 10 og fikk tilbake mensen 4uker og 5 dager etter på
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Ja,vi er i gang med utredning. Fikk time me gyn for 7 mnd siden,så skal dit 15.april. Men ble jo gravid,men som sagt så mistet jeg. Jordmor mente vi bare skulle la timen stå,så vi fikk undersøke litt nærmere om hva vi kan gjøre for at det skal bli enklere for oss.... Hun ba meg ta to blodprøver etter å ha fått tilbake mens,for å sjekke hormonbalansen antar jeg. Tok disse for en stund siden også. Egentlig så må jeg få si at jeg HÅPER at det kanskje er en spire inni der nå? hehe.... Men tror mest at mensen bare er litt forsinket. Er så drygt å vente så lenge,før jeg kan begynne å prøve igjen. Har liksom ventet lenge nok nå føler jeg. Har ikke tatt test enda,tenkte jeg skulle vente til over helgen. Dette må være første gang jeg har gledet meg til å få tr tilbake hehe Selv om det helst skulle vært en spire da
Soleie m/3 gull :) Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 Hei:) Jeg hadde utskraping 11 januar. så snart seks uker siden. i går tok jeg test siden jeg ikke har fått mensen igjen ennå. og skal på en fest i helgen. testen var knusende positiv:) kanskje du skal ta en test å se, kan jo være dere har vært heldig og fått det til å klaffe med en gang igjen:)
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #8 Skrevet 19. februar 2009 ÅÅåååh,gratulerer til deg soleie så koslig Nå sitter jeg her og bare gliser,og tenker bare, "hva om jeg er gravid da"? Håper jeg er av den heldige,men tørr nesten ikke håpe Må nesten teste snart jeg :) gled-gruer meg jeg da Hadde du noen symptomer nå da? Kjenner ingenting nå,så føler meg ikke akkurat gravid,HVIS jeg er det
Lillevenn33 Skrevet 20. februar 2009 #9 Skrevet 20. februar 2009 Jeg fikk mens etter 7 uker (tok også tabletter).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå