Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 jeg tjener under 200.000kr,,hva har jeg Krav på som aleneforsørger.?når jeg har under 200.000kr i året .hva kan jeg da få sånn ca i overgangsstønad??
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 er det ingen som vet..og som vil svare meg..håper på svar:)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 http://www.nav.no/page?id=267 Du får vel ikke overgangsstønad hvis du jobber, da...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Joda, du får deler av overgangsstønaden. Den blir litt redusert når du har inntekt, men forsvinner ikke før en tjener 360 000 brutto i året.
Singelmamma og banden Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Redusert OS ca 7360 pr mnd brutto hvis du ellers har en brutto inntekt på 200 000 kr. 200 000 - 33 000 = 167 000 167 000x0.3 = 50 100 138 408 - 50 100 = 88 308 88 308 : 12 = 7359 kr pr mnd
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 mye tjerner du i mnd brutto? Jeg har ca.15-16000 kr i brutto og får utbetalt litt under 7000kr i brutto i os.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå