Gå til innhold

Ser man det, da har Knerten 39,4 i feber

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hoster som en gammel røyker:-/

Sykdom var ikke blandt ønskene i vinterferien, jeg ville ha sol, men det har jeg ikke fått....... synes ikke sykdom var noen god erstatning:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda, håper han bir frisk snart :-( sender godbedring klemmer i massevis

Skrevet

Nei og nei da!!! Skulle jo bare kose dere i ferien og ikke ha uhumskheter på besøk. Dere hadde jo ikke invitert sånne gjester!

Håper det er raskt forbigående og at han våkner i morgen frisk og rask.

Sola ja, den har visst vinterferie. Det laver ned snø og hvor i allverden skal man gjøre av den til slutt? Nå har vi begynt å stable den i høyden her ute.

Da jeg skulle hente lille rosa i barnehagen i dag var det 7 barn borte med omgangssyke.............say no more. Så nå skal det drikkes blåbærbiola til morgen, middag og kvelds:-) Reiser til England neste uke og har absolutt ikke tenkt til å ha med oss sånne saker dit.

GOD BEDRING til Knerten fra oss!!!!

Skrevet

Håper knærten er bedre i dag!!!

Så typisk at sykdom kommer ramlende inn døra og ødelegger planene.

Men jeg tok ikke den sola da.Men du fikk di 4blå av meg.

Her er det nok mor som sprer baselusker i starten av vår vinterferie.Nå har jeg hutra i snart en uke og kjenner at jeg nok vil gi et par atsjoer videre ja.

God bedring til knærtegutten =)))

Skrevet

Håper knærten er bedre, her hentet jeg mini med feber 39.8 i barnehagen i dag, var vist komt som kastet på han:( Han har vært forkjølt og hatt stygg hoste noen dager nå, så jeg har igrunnen bare ventet på det, er vist noe som flere unger i barnehagen har hatt. Han har heldigvis kviknet litt til etter litt ibux og en liten blund.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...